Wezwanie do zapłaty kosztów sądowych

• Autor wątku Autor wątku BuniaWodiego
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

BuniaWodiego

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
16
Witajcie
Na sprawie o alimenty sędzia zadecydował o odstąpieniu od ponoszenia przez moje kochanie kosztów procesowych. Dziś dostał postanowienie z sądu, że musi on zapłacić koszty procesowe bo w wyroku nie było to ujęte. Słońce me sprawdziło te informacje w sądzie i na wyroku jest tekst o odstąpieniu od obciążania go kosztami procesu. Co teraz? Wiem, że musi złożyć zażalenie. Na jakie paragrafy się powołać, by poszło tym urzędasom w pięty? Jak można nie czytać wyroku lub robić to po łebkach? A może jest to celowe zagranie Sądu bo może myśli że moje słońce jest nie kumate? Mamy dosyć polskich sądów i polskiego prawa :x
Pozdrawiam
Buńka

Przemyślałaś treść postu? Czytałaś regulamin?

Witaj korf
Tak przemyslałam treśc i tak czytałam treść regulaminu.
Jestem tu początkująca więc bardzo proszę, jeśli coś nie tak napisałam, popraw mnie.

wklej te postanowienia sądu (abo przepisz)

Sad rejonowy w Elblagu po rozpoznaniu w dniu 22 grudnia na posiedzeniu niejawnym
sprawy z powództwa M.C.
przeciwko W.C.
o alimenty
postanawia

uzupełnić wyrok Sądu Rejonowego z dnia 02.12.2014r. wydany w sprawie XXXX w ten sposób, że zasądzić od pozwanego na rzecz powódki kwote 1128zł tytułem zwrotu kosztów procesu.

UZASADNIENIE
Wyrokiem z 02.12.14 Sad rejonowy w Elblągu zasądził od pozwanego W.C.na rzecz powódki M.c. alimenty w kwocie 700zł miesięcznie, w pozostałym zaś zakresie powództwo oddalił. Wyrok ten nie zawiera rozstrzygnięcia w przedmiocie kosztów postępowania, pomimo zgłoszenia przez powódkę żądania zwrotu kosztów w tym zakresie.
W dniu 15.12.14r. powódka reprezentowana przez pełnomocnika wniosła o uzupełnienie powyższego wyroku domagając się zasądzenia na jej rzecz od powoda zwrotu kosztów zastępstwa procesowego.