Wjazd za znak B-1, wezwanie od strazy miejskiej

• Autor wątku Autor wątku Konradooo
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

Konradooo

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam. Niestety jestem zmuszony poprosic o porade ponieważ otrzymałem wezwanie w zwiazku z wykroczeniem polegajacym na wjazd za znak B-1. Jestem kierowcą taksowki Uber/bolt i nie wiedzialem wtedy o tym zakazie, tym bardziej, że jestem z innego miasta a druga sprawa te kamery wtedy byly od niedawna. Ostatnio z miesiac temu bylem zatrzymany tam (na tej ulicy) przez straz miejsca i wtedy dali mi mandat i punkty. Wiec ok zlapali na goracym uczynku - trudno. Teraz przyszlo mi ponowienie z urzedu miasta oplacenia tego mandatu - opłacę i wezwanie ze strazy odnośnie kolejnego wykroczenia też tam. Proszę o pomoc bo 8pkt za cos takiego jest niedorzeczne. Jak tego uniknąć by wyjść z tego bez pkt. i mandatu? To wezwanie jest podejrzane. Ani nie mam do niego żadnego zdjećia, ani jakiegokolwiek dowodu. Ponadto jak zadzwonilem do strazy to Pan mi powiedzial, ze oni mi nie maja obowiazku udostepniac nagrań/zdjęć. I teraz jak z tego wyjść?

https://lublin.eu/lublin/przestrzen...a-stare-miasto-pod-okiem-kamer,15,5232,1.html

Na dole napisane jest: Wjazd na Stare Miasto jest możliwy na podstawie identyfikatorów. Dodatkowo mogą wjeżdżać pojazdy zaopatrzenia (w godz. 6.00-11.00), pojazdy służb komunalnych, Straż Miejska, Policja oraz taksówki przewożące osoby starsze, bądź z niepełnosprawnościami.

A może ja wiozłem włąśnie osobę niepełnosprawną lub starszą? Tylko teraz pytanie czy się podkładać, że to ja bo moze wlasnie o to im chodzi?

Czy wskazać kogokolwiek, np jakieś imie i nazwisko np. ukraińca. Nie musze przeciez znac jego konkretnych danych osobowych? Jakieś imie i nazwisko wystarczy? Czy moglbym udostepnic komuś wtedy taksówkę? Bo domyslam sie ze mialem numery boczne i koguta taxi wtedy na aucie.