Wniosek o Skierowanie na szkolenie z PUP - Pomoc

• Autor wątku Autor wątku acapulko
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

acapulko

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
14
Witam poszukuję osoby która by mi pomogła w napisaniu wniosku o szkolenie z PUP.Mam 26 lat i nie cały rok temu straciłem pracę. Interesuje mnie szkolenie na operatora wózka jezdnego(widłowego), w moim rejonie jest sporo firm które nie potrzebują doświadczenia. Wykształcenie mam gastronomiczne ale nie ciągnie mnie do tego zawodu. Ponadto nie mam doświadczenia i nikt mnie nie zatrudni. Nie mam pojęcia co tam wpisać aby było dobrze. Dokładnie to nie wiem co wpisać w tej części
" Uzasadnienie celowości skierowania na szkolenie wskazane przez osobę uprawnioną( należy wskazać czy istnieje konieczność uzyskania, zmiany lub podwyższenia kwalifikacji zawodowych w powiązaniu z możliwością podjęcia zatrudnienia lub utraty zdolności do wykonywania pracy w dotychczas wykonywanym zawodzie, czy są oferty pracy w zawodzie zgodnym z kierunkiem szkolenia- proszę wskazać te oferty)"
Pani w urzędzie powiedziała mi ogólnikowo żebym wpisał że nie mogę znaleźć pracy w swoim zawodzie i tyle się dowiedziałem. Prosił bym o pomoc gdyż zależy mi na pracy i mam dość odsyłania mnie z kwitkiem bo nie mam uprawnień.

acapulko napisał:
Interesuje mnie szkolenie na operatora wózka jezdnego(widłowego), w moim rejonie jest sporo firm które nie potrzebują doświadczenia.
Bardzo dobrze zacząłeś... musisz tylko to rozwinąć. Nie jesteśmy w stanie na odległość pomóc Ci wypełnić wniosek, bo nie znamy sytuacji w Twoim regionie i liczby firmy czy ofert pracy.
Idealnie by było gdybyś np. pozyskał kilka listów intencyjnych pracodawców deklarujących chęć współpracy po uzyskaniu takich kwalifikacji.

Rozumiem że dobrze by było dostać jakiś papier od przyszłego pracodawcy. Jednak jeśli on mnie nie zatrudni to ponoć będę musiał zwrócić za szkolenie.