Wstrzymanie egzekucji świadczeń alimentacyjnych?

• Autor wątku Autor wątku bezy
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

bezy

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
7
Witam, jestem studentką i pobieram alimenty z funduszy alimentacyjnego do końca września tego roku. Mam zamiar wstrzymać dalszą egzekucje alimentacyjną. Czy przekroczenie progu dochodowego(wyznaczonego przez fundusz alimentacyjny) kwalifikuje się do wstrzymania alimentów? czy takie uzasadnienie wniosku będzie wytaczające dla komornika?

Albo chcesz zawiesił postępowanie z jakiegoś powodu, albo chcesz umorzyć postępowanie.
Jeżeli nie chcesz aby była dalej prowadzona egzekucja alimentów to składasz wniosek do komornika o umorzenie postępowanie egzekucyjnego o sygn. ..... przeciwko dłużnikowi ......
Wniosku nie musisz w żaden sposób uzasadniać.

Megaminx napisał:
Albo chcesz zawiesił postępowanie z jakiegoś powodu, albo chcesz umorzyć postępowanie.
Jeżeli nie chcesz aby była dalej prowadzona egzekucja alimentów to składasz wniosek do komornika o umorzenie postępowanie egzekucyjnego o sygn. ..... przeciwko dłużnikowi ......
Wniosku nie musisz w żaden sposób uzasadniać.

Dziękuje za informacje.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli w tym miesiącu złożę wniosek do komornika o umorzenie postępowania egzekucyjnego to czy dostanę jeszcze alimenty z funduszu alimentacyjnego, które zostały przyznane od września 2017r do końca września tego roku?

Umorzenie egzekucji powoduje wstrzymanie wypłat świadczeń z funduszu.
Najlepiej jak złożysz wniosek do komornika o umorzeniu poinformuj jednocześnie również o tym OPS wypłacający świadczenie.

Megaminx napisał:
Umorzenie egzekucji powoduje wstrzymanie wypłat świadczeń z funduszu.
Najlepiej jak złożysz wniosek do komornika o umorzeniu poinformuj jednocześnie również o tym OPS wypłacający świadczenie.