wszczęcie egzekucji za mandat

• Autor wątku Autor wątku lolinho
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
L

lolinho

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
7
witam!
Sprawa wygląda tak: dostałem mandat 100 zł za przejscie na czerwonym swietle. Jako ze jestem studentem nie byłem w stanie zapłacic od razu wiec wpłacałem ratalnie ale bez wczesniejszego pisma o prosbe wystawienia rat. Otrzymalem pismo o wszczęcie egzekucji. Nie mam kompletnie pojęcie jak to załatwic i co zrobic. Postaram sie zdobyc ca$h i wpłacic to co jestem jeszcze dłuzny. Ale co dalej? jak moze to wyglądac? Student- brak pracy.
Pozdrawiam

Jak Pan wpłaci całość zadłużenia łącznie z kosztami, to komornik zakończy postępowanie i tyle.

mam rozumiec ze te koszta to dopłacenie do 100 zł za mandat + 100 za sprawę?
A teraz pytanko. Czy da sie ominąc opłatę za wszczęcie, co powinienem zrobić w takiej sprawie. Czy moze pojscie do US albo jakies pisemko by to załagodziło?
pozdrawiam

to jakich kosztów ogółem mogę się spodziewac?

i jeszcze jedno pytanie: czy jest szansa zebym teraz poprosił o rozłozenie kosztów na raty?
prosze o odp
pozdrawiam

Ostatnią edycję dokonał moderator:
Koszty postępowania egzekucyjnego w administracji są minimalne. Idź do US i pogadaj z poborcą skarbowym- będziesz zadowolony.

no dobrze a co wg Ciebie konkretnie powinienem zrobic, o co się starac w tej sprawie?

bardzo proszę o poradę gdyż nie wiem jaks sie za to zabrać

Ostatnią edycję dokonał moderator:
Pokazać poborcy kwity potwierdzające wpłaty i powiedzieć, że resztę zapłacisz np. za miesiąc bo teraz nie masz (bo jestes studentem itd.). Koszty takiej egzekucji, to kilka złotych więc nie siej paniki. Poborca ma % od wyegzekwowanych kwot więc poczeka spokojnie jeśli będzie miał świadomość, że niczego Ci nie "skubnie" ;)

no to w poniedziałek do US z ciepłym uśmiechem i grzecznymi oczyma i mam nadzieje ze wszystko elegancko sie wyjasni. Dzieki za info.
pozdrawiam