Wykreślenie z urzędu pracy???

• Autor wątku Autor wątku Radmil91
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
R

Radmil91

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam.
Mam pytanie. Wczoraj byłem w urzędzie pracy otrzymałem skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną. Ostatnio pracowałem jako stolarz. Skierowanie dostałem na projektanta wzornictwa przemysłowego. W rozmowie z przyszłym pracodawcą stwierdziłem że nie mam kwalifikacji ani doświadczenia na tym stanowisku. On wpisał mi że nie chce pracować w tym zawodzie. W urzędzie facet powiedział mi że odmówiłem tej pracy i że mogę zostać wykreślony z listy dodając że projektant wzornictwa przemysłowego to to samo co stolarz z czym ja się nie zgodziłem i powiedziałem mu że nie mam tytułu technika by móc projektować meble. Dał mi jakąś kartkę w której miałem uzasadnić i na pisałem tam że nie mam doświadczenia jako projektant wzornictwa przemysłowego. I moje pytanie brzmi czy to wystarczy? Czy mnie wykreślą?

Radmil91 napisał:
I moje pytanie brzmi czy to wystarczy? Czy mnie wykreślą?
Nie wiem jakie były wymogi pracodawcy, które zawarł w ofercie (jaki był poziom wykształcenia czy jakie miał wymogi odnośnie stażu pracy) ani jakie ty posiadasz kwalifikacje (wykształcenie, doświadczenie, inne uprawnienia). Jednak skoro otrzymałeś skierowanie, tzn. że spełniałeś wymogi pracodawcy, a w takim przypadku i biorąc pod uwagę zapis pracodawcy na skierowaniu oraz złożoną przez ciebie odmowę pisemną możesz zostać pozbawiony statusu osoby bezrobotnej.
Jednak po otrzymaniu decyzji możesz zawsze odwołać się od niej w terminie 14 dni. Twoje ewentualne odwołanie będzie rozpatrywał organ wyższej instancji (wojewoda) i jeszcze raz przeanalizuje wszystkie dokumenty w sprawie i wyda ostateczną decyzję.