wymiana sprzetu to nie upowaznia do zwrotu??

• Autor wątku Autor wątku GabrielaB
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
G

GabrielaB

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Moj problem polega na tym iz pol roku temu kupila urzadzenie wielofunkcyjne marki HP w sklepie Media mark po 3 miesiacach urzadzenie to sie popsulo i zostalo oddane na gwarancji do serwisu po miesiacu serwisu przyszlo nowe urzadzenie ktore dzialaalo prawidlowo 3 dni wiec kolejny raz poszlo do serwisu na kolejne 3 tygodnie. w media markt pan z serwisu podczas przyjmowania reklamacji powiedzial ze jezeli trzykrotna reklamacja nie przynosi skutkow sprzet moze zostac zwrocony jednak przy odbiorze inny pan serwisant stwierdzil ze nie dotyczy to sprzetu HP gdyz jest on wymieniany a nie naprawiany. za 1,5 roku konczy mi sie gwarancja na ten sprzet jestem studentka i drukarka skaner sa mi potrzebne od kad zakupilam ten sprzet czesciej mam z nim problemy niz korzysci. czy rzeczywiscie z racji tego ze jest to marka HP a ja trafilam na wadliwa serie tego sprzetu bede sie z ni uzerac i nie mam prawa do calkowitej wymiany tego sprzetu na inny (nie tej samej marki lub modelu) lub zwrotu kosztow. Wspomne jeszcze o tym iz poraz drugi odebralam nowa drukarke z serwisu i i wtej chcwili nie moge jej zainstalowac na zadnym komputerze. czy jest jakis sposob na rozwiazanie mojego problemu?? jeszcze raz zaznaczam ze sie ja oraz brat sei uczymy wykladowcy oraz nauczyciele wymagaja prac drukowanych a rodzice prowadza biuroo w domu i sprzet w postaci urzadzenia wielofunkcyjnego w tym drukarki byl jest nam niezbedny. bardzo prosze o pomoc

Świetna reklama HP. :)

Jeśli to co mówił pierwszy Pan jest zapisane w karcie gwarancyjnej, to wg mnie jest podstawa do odstąpienia od umowy. Zacznij od sprawdzenia tego.

Z drugiej strony masz dożywotnią rękojmię ustawową, ponieważ po każdej wymianie sprzętu okres ochrony ustawowej zaczyna biec na nowo. Czyż to nie piękne?