Wystawienie zagrożenia a ocena końcowo roczna

• Autor wątku Autor wątku bolla
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

bolla

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam, jestem w 3 klasie technikum. Mam pytanie mianowicie: Czy jeśli nie miałam wystawionego zagrożenia do dnia 17 maja (u nas w szkole ostatnia wywiadówka i rada) czy po otrzymaniu ze sprawdzianu 1 nauczyciel może zmienić mi ocene niedostateczną na koniec roku, bądź zmienić ją teraz na zagrożenie? Zawsze myślałam, że nie.. Ale nauczyciel mnie straszy, że to zrobi, czy ma do tego prawo?

Po pierwsze nauczyciel nie straszy tylko informuje. Jeśli nie zakończył się rok szkolny to może zmienić Ci ocenę. Rady pedagogiczne oraz umówmy się "umówione" ostatnie rady pedagogiczne i wystawione oceny to tzw. propozycja, a nie ostateczność. Póki trwa rok szkolny może nauczyciel tak postąpić.
Regulamin szkoły pewne rzeczy ustala w przypadku wątpliwości powinnaś udać się do wychowawcy lub do dyrektora szkoły. Wszystko się wyjaśni, forum prawne - nie taka jest jego misja. Przecież nie pójdzie nikt z forum do szkoły :)

Oczywiście, zgadzam się, że nikt z forum nie pójdzie do szkoły :) Mój wychowawca mówi, że nie ma takiej możliwości aby wpisano mi jeszcze ocene ndst. Wolę się upewnić..

Jeśli wychowawca tak mówi, jest duże prawdopodobieństwo, że regulamin szkoły na to nie pozwala. Sam pamiętam w liceum babka chciała mnie to było Boże ile lat temu ? - Nieważne - usadzić z biologii, w efekcie interwencji wychowawczyni zakończenie roku szkolnego było 20 czerwca, a ja 18 czerwca zaliczyłem przedmiot w innej szkole bo babka uczyła w dwóch szkołach i dało radę. Więc uważam, że jak ma wychowawca ma dobre relacje z nauczycielem od oceny niedostatecznej to da radę. Jeśli jednak nie lubią się za bardzo to nic nie wskórasz.

Ostatnia edycja: