A
agawiel
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 12.2011
- Odpowiedzi
- 1
Witam
Jako osoba fizyczna kupiłam w sklepie stacjonarnym lodówkę. Zapłacilam kartą debetową. Lodówka ma być dostarczona za 5 dni. W międzyczasie okazało się, że zostałam źle poinformowana przez sprzedawcę o funkcjonalności lodówki. Wobec czego chcę odzyskać pieniędzę lub zamianę lodówki na inny model. Sklep - Firma zwleka z podjęciem decyzji. Jakie mam prawo do domagania się zwrotu pieniędzy lub zamiany? Czy doszło do wykonania usługi jeżeli nie otrzymałam lodówki a tylko za nią zapłaciłam? Na który artykuł ustawy mogę się powołać aby zażądać zwrotu pieniędzy?
Jako osoba fizyczna kupiłam w sklepie stacjonarnym lodówkę. Zapłacilam kartą debetową. Lodówka ma być dostarczona za 5 dni. W międzyczasie okazało się, że zostałam źle poinformowana przez sprzedawcę o funkcjonalności lodówki. Wobec czego chcę odzyskać pieniędzę lub zamianę lodówki na inny model. Sklep - Firma zwleka z podjęciem decyzji. Jakie mam prawo do domagania się zwrotu pieniędzy lub zamiany? Czy doszło do wykonania usługi jeżeli nie otrzymałam lodówki a tylko za nią zapłaciłam? Na który artykuł ustawy mogę się powołać aby zażądać zwrotu pieniędzy?