zakup w sklepie stacjonarnym bez otrzymania towaru a zwrot towaru

  • Autor wątku Autor wątku agawiel
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

agawiel

Nowy użytkownik
Dołączył
12.2011
Odpowiedzi
1
Witam
Jako osoba fizyczna kupiłam w sklepie stacjonarnym lodówkę. Zapłacilam kartą debetową. Lodówka ma być dostarczona za 5 dni. W międzyczasie okazało się, że zostałam źle poinformowana przez sprzedawcę o funkcjonalności lodówki. Wobec czego chcę odzyskać pieniędzę lub zamianę lodówki na inny model. Sklep - Firma zwleka z podjęciem decyzji. Jakie mam prawo do domagania się zwrotu pieniędzy lub zamiany? Czy doszło do wykonania usługi jeżeli nie otrzymałam lodówki a tylko za nią zapłaciłam? Na który artykuł ustawy mogę się powołać aby zażądać zwrotu pieniędzy?
 
Jakie mam prawo do domagania się zwrotu pieniędzy lub zamiany?

Masz prawo domagać się towaru zgodnego z umową.

Czy doszło do wykonania usługi jeżeli nie otrzymałam lodówki a tylko za nią zapłaciłam?

Wykonania nie, ponieważ nie zamawiałaś usługi tylko zakupiłaś towar. Jeśli posiadasz dowód zakupu i zapłaciłaś, to zawarłaś umowę.

Art. 4.
 
Powrót
Góra