Zaległe alimenty, a skończone studia

• Autor wątku Autor wątku nataliaoreiro
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

nataliaoreiro

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
12
Witam Państwa,
w maju br. będę już absolwentka studiów wyższych. ( lat 26, II kierunek studiów)

Moj ojciec ma do spłacenia kilka tysięcy PLN - są to rożnego typu zaległości. Pisze do Państwa z zapytaniem, czy te należności należą mi się po ukończeniu studiów, a przede wszystkim kiedy znajdę prace na podstawie umowy o prace.

Specjalnie podkreślam ze 26 lat mam ukończone, a tata płaci alimenty+spłaca zaległe należności jest to kwota łącznie ok 450 PLN kazdego miesiaca.

Dzis przyszedł do mnie list od komornika w którym niezwłoccznie zadaja potwierdzenia czy w dalszym ciagu jestem studentką- list w zalaczniku.
Bede bardzo wdzięczna o pomoc.
Pozdrawiam, Natalia

Załączniki

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą przeglądać załączniki.
Odpowiadasz zgodnie z prawda(ze jestesn studentka ).Jezeli dalej chcesz egzekucji alimentow zaleglych,potwierdz to,ale na razie sa tez nalezne boezace(skoro ojciec ich nie zniosl).

jasne, a jesli skoncze juz studia w sumie to bedzie juz za miesiac, beda one sie należec? o to wlasnie mi chodzi przede wszystkim,
Dziekuje za odpowiedź.

Biezace od momentu podjecia pracy ,sama ppowinnas zniesc(zrezygnowac z nich),bo ojciec moze zniesc z data wsteczna,natomiast o zalegle mozesz sie upominac az do calkowitego ich splacenia.

Dzień dobry,
dziękuje pięknie za odpowiedź.
A jak wygląda sytuacja, gdy się obronie, a nie będę mogła znaleźć pracy?
Czy alimenty mam znieść w momencie obrony, czy podjęcia pracy ?

Dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Podjecia pracy,jednak nie przeciagalabym tego za dlugo,bo jest to juz drugi kierunek studiow.Praca nie musi byc zwiazana z konkretnym kierunkiem studiow,a po dwoch kierunkach ojciec latwo udowodni mozliwosc Pani usamodzielnienia sie(chociazby kasjera w markecia z najnizsza krajowa).

Dziekuje za odowiedź :D