Zbanowane konto w grze bez dowodow ??

• Autor wątku Autor wątku fazi7777
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
F

fazi7777

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam zaczne od tego gram w gre od ponad 3 lat zainwestowałem w ta gre duzo realnej kasy mowa teraz o koncie w grze ktore zostało mi zablokowane zbanowane bezpodstawie i bez jakichkolwiek dokumentów na blokade konta w grze napisałem maila do administracji zero odpowiedzi pisałem pare razy zero odzewu poczym postanowilem na forum gry zalozyc post :

Za Co Banny ???? Samowola W Seafight ?? Kretactwa Motactwa Administracji !!!!
Witam serdecznie.