Zdalne blokowanie urządzeń

• Autor wątku Autor wątku Angelika6x0
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

Angelika6x0

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
6
Witam.... Mam problem wielki, a jestem laikiem - jeżeli chodzi o prawo w takich sprawach. Mianowicie: Jestem pracownikiem firmy sprzedającej urządzenia GSM i multimedia oraz kupujemy takie urządzenia nowe i używane. Zakupiłam bez obecności szefa, bo go nie było w tym dniu w pracy telefon nowy z sieci plus. Klient wziął go w sieci na mix. Telefon kupiłam, wystawiłam na sprzedaż (mam spisaną umowę -kupna-zakupu i sprzedałam. Teraz po dwóch miesiącach klient wrócił, ponieważ na ekranie wyskakuje napis ,, Niedługo urządzenie zostanie zablokowane... Ureguluj raty itd. '' Klient chce zwrot gotówki, szef pociąga mnie do odpowiedzialności... Niewiem co robić jakie mam prawa? Czy to jest paserstwo, że ten co sprzedał mi telefon nie był właścicielem urządzenia tylko był nim plus... Pomóżcie proszę niewiem co robić. Nie mam takiej gotówki no i z kolei dlaczego mam oddać pieniądze skoro w dzień zakupu urządzenie na stronie plus gsm nie widniało jako kupione na raty ( plus ma na swojej stronie taką możliwość sprawdzania, dla osob które chca kupic telefon z drugiej reki ) ten telefon był ,,czysty'' No i mam oddać całość kwoty jaką dał klient kupujący ten nieszczęsny telefon nowy, a teraz jest używany - stracił na wartości... Mogę domagać się jakich praw czy czegoś na policji ??? Jak to wygląda ze strony prawa?? Dodam jeszcze,że jestem pracownikiem na umowę o pracę. Dziękuję z góry za odpowiedź Pozdrawiam Serdecznie

Teraz operatorzy robią tak, że jeśli bierzesz telefon na abonament to część kwoty którą płacisz to tak naprawdę rata za telefon. Jeśli przestajesz płacić to operator może zablokować telefon poprzez zdalną blokadę numeru IMEI. To funkcjonuje już od dłuższego czasu i dziwne że jako osoba pracująca w komisie GSM tego nie wiesz.