Zerwanie umowy z Neostradą TP z ich winy.

  • Autor wątku Autor wątku __bania
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

__bania

Nowy użytkownik
Dołączył
11.2010
Odpowiedzi
3
Witam,

Od dwóch tygodni mam problemy z Neostradą TP, uchylałem się do różnych metod aby ten problem zneutralizować i wynika z tego, że przyczyną moich problemów nie jest mój komputer lecz słaba usługa ze strony Neostrady.
Maksymalna prędkość jaką mi oferują wynosi 2Mb/s a aktualnie prędkość mojego łącza wynosi ledwie 0.06Mb/s (Ping:300~).

Teraz chciałbym zgłosić zerwanie z nimi umowy, tak aby nie obciążyli mnie żadną karą, uzasadniając nie kompletnym wypełnianiem usługi, za którą płacę.
Czy jest to możliwe? Czekam na wasze odpowiedzi.
 
Eee a jaką minimalną prędkość gwarantują.
 
Komunikowałem się z pomocą techniczną dwukrotnie. W pierwszym i drugim tygodniu mojego problemu udzielono mi informacje, że faktycznie zarejestrowano przeciążenie na mojej linii i nie posiadają informacji kiedy ten problem się zakończy. Wydaje mi się to śmieszne, ponieważ operator, który działa na tak szeroką skalę taki problem powinien rozwiązać w przeciągu dwóch/trzech dni maksymalnie. Bo w końcu za co ja im płacę? Na pewno nie za łącze 90% słabsze niż te które mi obiecują...

Tu jest problem, że o minimalnej prędkości łącza nie ma nigdzie mowy. W tej chwili już żadna bonifikata mnie nie interesuje, skoro nie potrafią spełniać usług to chce od nich uciekać jak najszybciej.
 
składaj pisemne/mailowe reklamacje.....to tak na początek.....
 
Powrót
Góra