zmniejszenie pensum nauczyciela dyplomowanego

• Autor wątku Autor wątku sternek
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
S

sternek

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam,
jestem nauczycielem dyplomowanym z 13 letnim stażem pracy w ZS (szkoła podstawowa i gimnazjum). Mam dyplom mgr. filologii niemieckiej. Do tej pory uczyłam języka niemieckiego, z powodu zmniejszonej liczby godzin języka niemieckiego w bieżącym roku szkolnym (2013/2014) uzupełniam etat na świetlicy. W styczniu 2014 przedłożyłam dyrekcji szkoły zdobyte kwalifikacje na nauczania języka angielskiego w klasach I-III szkoły podstawowej (certyfikat FCE + świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego). Szkoła zwróciłam mi część poniesionych kosztów edukacji + pełen zwrot za delegacje.
Niestety z kwietniowego arkusza organizacyjnego szkoły wynika, że dyrekcja przewiduje dla mnie zmniejszenie pensum do 16/18 (9 godzin dydaktycznych niemieckiego+ 10 godzin świetlicy). W klasach I-III przewidziane jest 16 godzin angielskiego. Nie zostałam uwzględniona w nich uwzględniona.
W kwietniowym arkuszu organizacyjnym szkoły godziny angielskiego przewidziane są następująco:
-nauczyciel dyplomowany z 25 letnim stażem 2 h ponadwymiarowe,
- nauczyciel mianowany z 7 letnim stażem 2 h ponadwymiarowe,
- 2 nauczycieli stażystów z umową kończącą się 31. sierpnia 2014 każdy po 18 h. (pełen etat).
Uważam że w takim układzie mam prawo nie zgodzić się na zmniejszony wymiar godzin. Bardzo proszę o opinie osób znających się na prawie oświatowym. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

sternek napisał:
Niestety z kwietniowego arkusza organizacyjnego szkoły wynika, że dyrekcja przewiduje dla mnie zmniejszenie pensum do 16/18 (9 godzin dydaktycznych niemieckiego+ 10 godzin świetlicy).
sternek napisał:
nauczyciel dyplomowany z 25 letnim stażem 2 h ponadwymiarowe,
- nauczyciel mianowany z 7 letnim stażem 2 h ponadwymiarowe,