Zwichnięcie barku, a ubezpieczenie PZU TYP P PLUS

• Autor wątku Autor wątku hiiambartek
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
H

hiiambartek

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam państwa,

Przedstawię sytuację po krótce, mam kilka pytań które mnie nurtują. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.
Jestem studentem.
Doznałem zwichnięcia barku w wyniku nieszczęśliwego wypadku podczas meczu dnia 01.07.2018r. 6 tygodni w usztywnieniu, orteza, rehabilitacja. Nie składałem wówczas żadnego wniosku o odszkodowanie, gdyż jeszcze wtedy nie byłem ubezpieczony ubezpieczeniem PZU typu P PLUS. Ubezpieczenie nabyłem dopiero w lutym 2019r. Jednak później bark znów mi wypadał, ale wskakiwał, miałem robiony rezonans i miałem umówić się na termin operacji. Dnia 10.02 kiedy to musiałem pojechać na SOR, bo nie chciał wskoczyć(mam pełną dokumentację z tego soru). Mam mieć przeprowadzoną operacją za kilka miesięcy. Stąd rodzi się pytanie, czy mogę liczyć na odszkodowanie z tego tytułu? Zdaję sobie sprawę z tego, że to, co miało miejsce w zeszłym roku nie obejmuje mnie tym ubezpieczeniem, bo nabyłem je dopiero w lutym tego roku. Zastanawia mnie fakt, czy będę mógł ubiegać się o odszkodowanie gdyż:
- jestem studentem
- mam nawykowe zwichnięcie barku
- nie jestem w stanie dorabiać na studiach ( ratownik wodny )
- będę miał przeprowadzoną operację
-

Zastanawia mnie ten fakt. Wydaję mi się, że powinienem mieć prawo do odszkodowania, jednak pierwszy raz bark wypadł mi w lipcu zeszłego roku, gdzie miałem inne ubezpieczenie.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każdą odpowiedź.