L
lsauron
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 10.2010
- Odpowiedzi
- 1
Kupiłem w portalu Eventim.pl bilet na koncert, na którym, jak się później okazało, są jedynie miejsca siedzące; natomiast w samym portalu bilety na płytę były opisane jako "stojące"(i były droższe niż większość sektorów). W potwierdzeniu rezerwacji na mail było wyraźnie napisane, że miejsce to jest stojące, w potwierdzeniu realizacji zamówienia i w liście przewozowym jest podane jedynie, że jest to bilet na "płytę".
Dopiero po otrzymaniu biletu pocztą okazało się, że jest na nim nadrukowany rząd i miejsce obok napisu "Miejsce siedzące"; kontakt mailowy z Eventim.pl wyjaśnił, że na całym koncercie wszystkie miejsca są siedzące.\
Czy w takim wypadku(gdybym wiedział, że płyta to także są miejsca siedzące, to wybrałbym tańsze sektory) mam prawo domagać się zwrotu pieniędzy za bilet?
Dopiero po otrzymaniu biletu pocztą okazało się, że jest na nim nadrukowany rząd i miejsce obok napisu "Miejsce siedzące"; kontakt mailowy z Eventim.pl wyjaśnił, że na całym koncercie wszystkie miejsca są siedzące.\
Czy w takim wypadku(gdybym wiedział, że płyta to także są miejsca siedzące, to wybrałbym tańsze sektory) mam prawo domagać się zwrotu pieniędzy za bilet?