Witam Wszystkich . Pisze do Was , poniewaz chcialabym sie dowiedziec czy mial z Was ktos podobna sytuacjie . Zlozylam wniosek o Working tax credit i child tax credit , dostalam odmowe , ze wzgledu na to ze dla Ravenue nie byly wystarczajacym dowodem dokumenty wyslane, zwiazane z firma partnera.Odeslali mi wszystkie dokumenty naraz wraz z odmowa (invoice, self assesment, rachunki itp) . Napisalam odmowe i dolaczylam wszystkie mozliwe dokumenty zwiazane ze partner jest self-employed plus reszte potrzebnych dokumentow . po 2 tygodniach dostalam list TYLKO z Aktem urodzenia dziecka oraz listem ze beda mnie dalej informowac o tym jak sie sprawa rozwija . Teraz moje pytanie brzmi : Czemu nie wyslali mi wszystkich dokumentow(invoice , dokumenty zwiazane z firma, insurance itp) czy to jest dobry znak , ze wkoncu po 7 miesiacach mi przyznaja benefity skoro nie dostalam znowu odmowy tylko list ze dalej beda mnie informowac ? Bardzo Was prosze o odpowiedz czy to idzie ku dobrej drodze czy moge ponownie dostac odmowe ?
... Pozdrawiam . WIktoria