Wyciaganie zyskow ze spolki w UK - Forum Prawne

 

Wyciaganie zyskow ze spolki w UK

Czesc, Prowadze swoja spolke LTD w UK, gdzie obecnie mieszkam i pracuje juz od dluzszego czasu. Moja spolka normalnie placi CIT. Jednak zeby wyciagnac pieniace z LTD najpopularniejszym podejsciem jest wyplacanie dywidend. Do pewnego progu ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa innych krajów > Systemy prawne innych państw > Wielka Brytania


Odpowiedz
 
30-07-2018, 11:11  
twicken
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Wyciaganie zyskow ze spolki w UK

Czesc,

Prowadze swoja spolke LTD w UK, gdzie obecnie mieszkam i pracuje juz od dluzszego czasu. Moja spolka normalnie placi CIT. Jednak zeby wyciagnac pieniace z LTD najpopularniejszym podejsciem jest wyplacanie dywidend. Do pewnego progu podatek od dywidend wynosi 7.5% (znosnie), ale potem jest to az 32.5% a to juz sporo. W zwiazku z tym zastanawiam sie jak zoptymalizowac wyplacanie zysku netto ze spolki? Przez jakis czas w UK popularne byly schematy pozyczek (ktorych nikt nigdy nie splacal) dla dyrektorow, ale HMRC zaczal uszczelniac system i teraz to juz podobno nie dziala.

Zastanawia mnie co innego - czy moglbym udzielic bezzwrotnej pozyczki z mojego LTD mojej najblizszej rodzinie w PL? Czy potem, z czasem, gdybym wrocil do PL, rodzina moglaby mi te pieniadze przekazac w formie nieopodatkwanej darowizny?

Czy ma ktos tutaj doswiadczenie w optymalizacji podatkowej spolek w UK, albo namiar na dobrego ksiegowego w UK co by sie na tym znal?

Dzieki!
twicken jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ pod. od zyskow kapt. a rezydencja (odpowiedzi: 4) Dzien dobry, jesli masz 12 minut czy moglbys/moglabys wyrazic swoja opinie odnosnie mojego przypadku? W 2017 udalo mi sie uzyskac przychod na...
§ Przejscie ze spolki A do spolki B proszę o pilną pomoc. (odpowiedzi: 3) Witam Czy przechodząc ze spółki A do Spólki B na tych samych warunkach, zmienia się okres wypowiedzenia? Teraz mam miesięczny i interesuje mnie czy...
§ Prawa wspolnikow spolki zoo oraz przeksztalcenie spolki jawnej w spolke zoo (odpowiedzi: 0) Z jakimi kosztami wiaze sie przeksztalcenie firmy z dwudziestoletnim stazem, ze spolki jawnej w spolke zoo? I drugie pytanie: Jezeli dotychczas...
§ rozliczenia zyskow z tytulu wynajmu w trakcie trwania sprawy spadkowej (odpowiedzi: 0) -------------------------------------------------------------------------------- Ojciec zmarl w 2006 roku. Posiadal 2-a domy. W jednym mieszka...
§ Podatek od zyskow kapitalowych - otwarty fundusz inwestycyjny (odpowiedzi: 0) Czy moze wiecie w jaki sposob powinienem rozliczyc strate na inwestycji w otwarty fundusz DWS. Przez okolo 7 lat odkladalem niewielkie kwoty na...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:21.