Tatuaże za kratami - Forum Prawne

 

Tatuaże za kratami

ciag dalszy. jak ktos zna ich znaczenie to prosze sie wypowiadac. Scaliłem posty- N...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Więziennictwo


Odpowiedz
 
07-09-2007, 07:34  
kaczka1
Początkujący
 
Posty: 25
Domyślnie tatuaze wiezienne

ciag dalszy.

jak ktos zna ich znaczenie to prosze sie wypowiadac.

Scaliłem posty- N
kaczka1 jest off-line  
07-09-2007, 08:13  
Niuans
Moderator w spoczynku
 
Niuans na Forum Prawnym
 
Posty: 350
Domyślnie

@kaczka1
I ostrzeżenie, za złamanie reguł tego forum tj. pisanie postów pod rząd.
Niuans jest off-line  
07-09-2007, 16:44  
ASIA Ż
Przyjaciel forum
 
Posty: 406
Domyślnie

Niuans tylko mnie nie banuj ze odpisze

wiesz co nie wiem jak to jest ale nie mozna tak mówić co znaczy każdy tatuaż, no ale że moj tu nie wchodzi...

na ręku na wysokości łokcia 3 kropki w równych odstępach, po zgięciu idealny trójkąt a jak wyprostuje ręke równa liniia
3 zasady małolata(to z poprawczaka), ale jakie są te zasady to mnie zabij a ja nie wiem bo nie chce gadac hehe
ASIA Ż jest off-line  
07-09-2007, 16:59  
OCEANIA
Stały bywalec
 
OCEANIA na Forum Prawnym
 
Posty: 1.045
Domyślnie

Mój R napisał mi,że fotkę z gazety,którą Mu wysłałam z japońską mafią,to mogę sobie na tablicy korkowej powiesić .Członkowie mafii japońskiej na tej fotce pokazują jakie mają tatuaże na całym ciele,nawet na skórze szyi.Wysłałam to R i myślałam,że padnie trupem jak to zobaczy,a On napisał mi,że czasami jak idzie pod prysznic,to nie wie co robić.Czy się myć,czy czytać z ludzkich ciał.Pisał,że większość,to amatorszczyzna,kicz,ale widział cuda,od których trudno było się oderwać.Zapisana w nich była cała droga życia,które w większości przeleciało za kratkami.
OCEANIA jest off-line  
07-09-2007, 17:23  
ASIA Ż
Przyjaciel forum
 
Posty: 406
Domyślnie

kropki na powiekach, ale co znaczą nie wiem i pewnie sie nie dowiem

kropka przy oku, ale podobno każda co innego znaczy, zaleze czy jest przy lewym czy przy prawym

kotek na kostce tez nie wnikam ale chyba coś w rodzaju- chodze swoimi ścieżkami?
ja to pisze na podstawie obrazu pamieciowego Krzycha ktory mam przed oczami hehe

ale zgodze sie z Oceanią że niektorzy ludzie mają cuda na sobie, moj nie ma cudów chociaż bardzo podobają mi sie jaskółki na jego rękach-też chyba coś znaczą ale nie jestem pewna
ASIA Ż jest off-line  
07-09-2007, 18:25  
OCEANIA
Stały bywalec
 
OCEANIA na Forum Prawnym
 
Posty: 1.045
Domyślnie

dużo jest racji w tym co napisała marika.Ciało tam,jest po to,żeby eksperymentować.Mam za to inne pytanie?Dlaczego niektórzy odczuwają taką potrzebę,a inni nie?W "normalnych "warunkach,tatuaż służy temu,żeby się wyróżnić,a tam?
OCEANIA jest off-line  
07-09-2007, 19:46  
loli
Użytkownik
 
Posty: 211
Domyślnie

przeszukałam troszeczkę internet w poszukiwaniu znaczenia tatuaży więziennych i znalazłam to:

U S A Z Z - urodzilem sie aniolem zostalem zlodziejem

B K R - Boze kopsnij rozum

pomiedzy kciukiem lewej dloni,a palcem wskazujacym kropka oznacza zlodzieje

kropki na kolanach oznaczają,że nigdy nie uklękniesz przed policją i sądem

a co do kropek obok oczu to 1 oznacza ze siedziales, 2 miales wspolnika ale nie znany (nie wydales ) 3 kropki to siedzisz za zabojstwo

Kropka za uchem , nie pamietam ktorym, znaczy ze hmmm lepiej nie pisać..takie tatuaże są robione na siłę

a to robią sobie ludzie którzy odsiadują karę w danym zk
Herby ZK:
Róża w podkowie lub gołąb---Białołęka
Palma---Iława
Góra na tle wschodzącego słońca---Koronowo
Połowa zakraowanego okna, przylegająca połowa orła-- Kraków
Ryby---Łodz
Żółw---Nysa
Dwa skrzyżowane miecze---Strzelce Opolskie
Głowa Orła---Szczecin
Gałązka wiśni---Sztum
Orzeł nad górami---Wrocław
Usta lub orzeł w locie---Wronki
Motyl---Warszawa<mokotów>

odrzu mówię,że w rzeczywistości znaczenie może odbiegać od rzeczywistości tak jak pisałam znalazłam to w necie.Jak mój P jutro przyjedzie to się go troszeczkę podpytam.
loli jest off-line  
07-09-2007, 19:51  
OCEANIA
Stały bywalec
 
OCEANIA na Forum Prawnym
 
Posty: 1.045
Domyślnie

No,do mnie mocno przemawia BKR
OCEANIA jest off-line  
07-09-2007, 20:00  
ASIA Ż
Przyjaciel forum
 
Posty: 406
Domyślnie

[cytat:30eum1e2]
Róża w podkowie lub gołąb---Białołęka
[/cytat:30eum1e2]
i jeszcze : 2wiśienki znak białołęki hehe
ASIA Ż jest off-line  
07-09-2007, 20:06  
OCEANIA
Stały bywalec
 
OCEANIA na Forum Prawnym
 
Posty: 1.045
Domyślnie

a Gdańsk?Już widzę minę R,jak czyta list,w którym piszę,że ma sobie wydziergać
OCEANIA jest off-line  
07-09-2007, 20:09  
ASIA Ż
Przyjaciel forum
 
Posty: 406
Domyślnie

[cytat:2n8lmtyb]
Gałązka wiśni---Sztum
[/cytat:2n8lmtyb]
ej a skąd to wziełaś bo to troszke odbiega od moich wiadomości kryminalistycznych hehe
to białołęka czy te Sztumy
kurcze ktoś mnie wprowadził w błąd czy co
ASIA Ż jest off-line  
07-09-2007, 20:24  
tynkula
Użytkownik
 
Posty: 164
Domyślnie

ja słyszałam ze znakiem Białołeki są dwie wisienki, ale to było dawno, dawno temu, wiec mogło sie zmienić. Wtedy nawet przez myśl mi nie przyszło ze trafi tam mój maż(nawet jeszcze nie zanałam mojego męża)
tynkula jest off-line  
07-09-2007, 20:28  
loli
Użytkownik
 
Posty: 211
Domyślnie

[cytat:1s8rkd87]
ej a skąd to wziełaś bo to troszke odbiega od moich wiadomości kryminalistycznych hehe
to białołęka czy te Sztumy
kurcze ktoś mnie wprowadził w błąd czy co
[/cytat:1s8rkd87]

Asia ja naprawdę nie wiem tego dokładnie znalazłam to na jakimś forum o tatuażach.Nie mam pojęcia jak to wygląda naprawdę.W ogóle jestem z innego końca Polski
loli jest off-line  
07-09-2007, 20:43  
ASIA Ż
Przyjaciel forum
 
Posty: 406
Domyślnie

[cytat:acwecdey]
kurcze ktoś mnie wprowadził w błąd czy co
[/cytat:acwecdey]
to było o moim mężu a nie o Tobie Loli i to takie świrki no nie, bo ja tam jestem w tych sprawach zielona, lubie tatuaże bardzo mi sie podobają i troszke tego liznełam bo jak by nie było są na moim mężu
ASIA Ż jest off-line  
07-09-2007, 20:48  
loli
Użytkownik
 
Posty: 211
Domyślnie

ja też bardzo lubię tatuaże i pięknie wygladają na moim mężu,szczególnie to moje imię na przedramieniu haha tak mi się jakoś fajnie zrobiło jak mi to pokazał ale w sprawach typowo więziennych tatuaży też jestem zielona.z ciekawości poszukałam znaczenia w internecie bo zaciekawił mnie temat
loli jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Tatuaże (odpowiedzi: 2) Witam. Sytuacja wygląda tak że moje dziecko ma 17 lat i zrobiło sobie tatuaż na przedramieniu. Czy według prawa ten salon który wykonał tatuaż może...
§ Zakaz Tatuażu (odpowiedzi: 7) Witam, jestem w ostatniej klasie technikum( klasa maturalna). Dziś, miałem "przyjemność" na przerwie spotkać moja Panią Dyrektor, która widząc mój...
§ tatuaż w kształcie słońca (odpowiedzi: 8) witam, autobusem, którym jeżdżę z pracy, jeździ ze mną też facet, który ma taki tatuaż na przedramieniu. Widać że więzienny, chciałbym poznać jego...
§ Tatuaże... (odpowiedzi: 42) Witam ;) Jestem studentem II roku prawa i zastanawia mnie jedna kwestia , na którą nigdzie nie mogę znaleźć informacji . Otóż czy posiadanie tatuażu...
§ Tatuaż (odpowiedzi: 5) Witam, nie za bardzo wiedziałem gdzie to napisać więc jeśli nieodpowiedni dział to proszę o przeniesienie. Otóż, mam 22 lata i mój główny środek...
§ Źle wykonany tatuaż (odpowiedzi: 5) Witam, piszę tutaj na forum by usłyszeć kilka rad jako iż opinie są różne zastanawiam się co tak naprawdę muszę zrobić. Sprawa tyczy się tatuażu...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:15.