Zk Czerwony Bór - Forum Prawne

 

Zk Czerwony Bór 5

aha a jaka niespodzianka przed widzeniem czeka ) jestem ciekawa i jak jest na takim widzeniu bezdozorowym a godziny mozna zlaczyc jesli rodzina raz w miesiacu bedzie przyjezdzac bo daleko mieszka i nie ma czym ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Więziennictwo


Odpowiedz
 
23-03-2009, 18:10  
kochana202
Użytkownik
 
Posty: 58
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

aha a jaka niespodzianka przed widzeniem czeka ) jestem ciekawa i jak jest na takim widzeniu bezdozorowym a godziny mozna zlaczyc jesli rodzina raz w miesiacu bedzie przyjezdzac bo daleko mieszka i nie ma czym jechac
kochana202 jest off-line  
23-03-2009, 20:12  
baja24
Początkujący
 
Posty: 17
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

Witam!
mam pytanko: czy ktos moze jedzie z Warszawy w czwartek na widzenie?
pozdrawiam
baja24 jest off-line  
25-03-2009, 07:54  
kasienka232
Początkujący
 
Posty: 14
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

googi
Wiem jaka niesopodzianka hehe też taką miałam.
kasienka232 jest off-line  
27-03-2009, 14:26  
dziunia8299
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

piszcie laseczki jaka niespodzianka przeszukanie czy cos??? a tak pozatym to w czerwonym sa bezdozorowki i intymne na bezdozorowkach sa kamerki co nie?
dziunia8299 jest off-line  
29-03-2009, 19:02  
maja1212
Początkujący
 
Posty: 20
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

Witam! Czy jedzie ktoś może środa/ piątek na widzenie do Czerwonego Boru w najbliższym czasie?
maja1212 jest off-line  
30-03-2009, 14:15  
kochana202
Użytkownik
 
Posty: 58
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

kasienka 232 albo googi napiszcie mi jaka czeka siespodzianka przed bezdozorowym widzeniem bo po swietach mam tekie widzonko i wole sie przygotowac prosze was napiszcie jak najszybciej o jaka niespodzianke chodzi
kochana202 jest off-line  
30-03-2009, 18:13  
kasienka232
Początkujący
 
Posty: 14
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

Cytat:
Napisał/a maja1212 Zobacz post
Witam! Czy jedzie ktoś może środa/ piątek na widzenie do Czerwonego Boru w najbliższym czasie?
Ja jadę w Środę.
kasienka232 jest off-line  
02-04-2009, 18:00  
maja1212
Początkujący
 
Posty: 20
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

Która miała dziś wokandę?
maja1212 jest off-line  
04-04-2009, 21:37  
maja1212
Początkujący
 
Posty: 20
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

googi Proszę sie pochwalić!!
maja1212 jest off-line  
06-04-2009, 10:10  
kochana202
Użytkownik
 
Posty: 58
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

maja ja juz wiem o co chodzi z ta niespodzianka a co do wokandy to moj bedzie mial 1 wokande w sierpniu albo we wrzesniu
kochana202 jest off-line  
06-04-2009, 12:38  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

jutro P. staje na wokandę! życzę powodzenia!
 
08-04-2009, 18:45  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

Udało się!!!
 
08-04-2009, 18:45  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

Cytat:
Napisał/a marcinmajster Zobacz post
Udało się!!!
 
10-04-2009, 16:48  
zlotam1979
Początkujący
 
zlotam1979 na Forum Prawnym
 
Posty: 21
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

witam wszysztkich. tak czytam o tym czerwonym borze to jestem przerazona mój mąz stara sie o przeniesienie do tego zakładu karnego z kaminska. prawdopodobnie zanim bedzie transport do CzB. bedzie miał P2 , bardzo sie cieszy z tego wyjazdu a ja juz sama nie wiem co mam robić, w czerwcu ma połowe kary i liczy ze stanie na wokande w Cz. b i bedzie po sprawie, ja jednak czytając wasze wypowiedzi o tym zakładzie zaczynam miec wątpliwości czy dobrze robi przenosząc się. Kaminsk jest bardzo daleko bo mam 300 km od domu ale najdłużej na widzenie czekałam 2 h a wy mi piszecie ze do 7h nawet sie czeka i wokand sie nie dostaje. Boze czy on dobrze robi przenosząc sie.a czy któryś z waszych chłopaków, męzów był lub jest zadowolony z Czerwonego Boru???
zlotam1979 jest off-line  
10-04-2009, 21:32  
maja1212
Początkujący
 
Posty: 20
Domyślnie RE: Zk Czerwony Bór

zlotam1979 Mój Skarbowaty właśnie 7.04 wyskoczył z pierwszej wokandy! Jeśli będzie na p2 i będzie realizował program, uda się z pracą bądź chociażby wyrazi chęć jej podjęcia i przerzucą go na pawilon dla pracujących '16ka' to będzie dobrze. Bardzo ważne jest również by nie miał wniosków karnych, a starał się o nagrodowe i pochwały, wychodził z jakąkolwiek inicjatywą! Słyszałam, że z wokandami nie jest źle Dużo zależy też od przeprowadzonego wywiadu środowiskowego w miejscu zamieszkania(czy ma gdzie wrócić, wsparcie w rodzinie, praca itp) oraz opinii wychowawcy. Głowa do góry, pozdrawiam- to nie jest zły zk jeśli tak można to ując
maja1212 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ ZK Czerwony bór (odpowiedzi: 2) Witam mam na imię Mateusz i zostałem skazany prawomocnym wyrokiem na karę 18 miesięcy pozbawienia wolności najprawdopodobniej zostanę przydzielony do...
§ Rejestrowanie przejazdu na czerwony świetle (odpowiedzi: 8) Ażeby nie wzbudzać niepotrzebnych emocji w działach stricte tematycznych, umieściłem wpis w tym dziale. Chciałbym zaprezentować pewien eksperyment...
§ czerwony bór (odpowiedzi: 4) witam orientuje się ktoś kiedy są widzenia na oddziale zamknietym w czerwonym borze ? czy wrazie czego jesli bym pojechała jutro dałoby radę ubłagać...
§ Kolor odblasku kufra motoru - czerwony czy biały ? (odpowiedzi: 1) Mam dylemat. Zgodnie z prawem tyle światło odblaskowe inne niż trójkątne na pojeździe powinno być koloru czerwonego. Co w momencie gdy kufer...
§ DRK Niemiecki Czerwony Krzyż (odpowiedzi: 10) Do Pogodniak: Witaj, czy wiesz moze, jak długo czeka się standard na jakąkolwiek odpowiedz z DRK? Wniosek wysłałam w październiku 2012...a jak...
§ czerwony bór zakład karny (odpowiedzi: 1) witam dlaczego w zakładzie karnym w Czerwonym Boże żeby zapisać się do Pana Dyrektora trzeba przejść, dwa razy prosiłam i za każdym razem to samo...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:50.