Żelazna kasa-co to takiego? - Forum Prawne

 

Żelazna kasa-co to takiego?

O co chodzi z ta zelazna kasa? Co sie dzieje z peiniedzmi które do niej trafiaja?...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Więziennictwo


Zamknięty temat
 
09-04-2008, 11:25  
ewitta
Początkujący
 
Posty: 11
Domyślnie Żelazna kasa-co to takiego?

O co chodzi z ta zelazna kasa? Co sie dzieje z peiniedzmi które do niej trafiaja?
ewitta jest off-line  
09-04-2008, 11:40  
Użytkownik
Gość
Domyślnie Re: Żelazna kasa-co to takiego?

Część pieniędzy, które wpłacasz dla kogoś bliskiego w ZK idzie na tzw "żelazną kasę". Te pieniądze ZK wydaje w momencie, gdy osadzony wychodzi na wolność.

Poczytaj więcej w tym temacie.
viewtopic.php?f=37&t=82420&p=392950&hilit=przelew# p392950
I prośba do Ciebie, zanim założysz nowy temat, postaraj się poszukać najpierw na forum, czy nie ma już podobnego.
 
Zamknięty temat

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Środki na koncie skazanego - "żelazna kasa" (odpowiedzi: 158) Cytat: Mój M mi opowiadał jak jeden skazany pisał prośbe do dyrektora o odblokowanie tych pieniedzy, bo w rodzinie bieda itd.No więc dyrektor mu...
§ żelazna kasa (odpowiedzi: 12) doszly mnie sluchy, ze osadzony moze przekierowac pieniadze z zelaznej kasy do wybranej osoby i oczywiscie po wyjsciu nie dostaje tych pieniedzy i to...
§ Jest coś takiego??? (odpowiedzi: 2) Hej:) Czy to prawda ze co 10 lat w polsce w ramach amnestii sa masowo zwalniani wiezniowie ? JEzeli tak to jakie wymogi trzeba spelniac? I kiedy...
§ co poradzić na takiego sędziego? (odpowiedzi: 3) Sądzę się z byłym pracodawcą o odszkodowanie z tyt. bezprawnego wypowiedzenia umowy, zaległe pensje oraz należną premię i problem polega na tym, że...
§ Pracownik tymczasowy co to takiego??? (odpowiedzi: 1) Witam!Dzisiaj otrzymałem do podpisania umowę przedwstępną z agencji pracy tymczsowej.Z umowy wynika,że mój z-d w którym pracuję od ponad 10 lat i mam...
§ Czy można zrobić coś takiego ?? (odpowiedzi: 5) Witam! Mam małe pytanko a właściwie problemik... Wystawiłem pewien przedmiot na allegro (aukcje) pewien klient zobaczył mój towar i chciał go kupić a...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:24.