ZK Iława - Forum Prawne

 

ZK Iława 3

No wlasnie, poszaleli w Ilawie Wysylasz jemu, on pisze prosbe do Dyrektora o wpisanie na liste i zalacza ksero do akt. A listy - zazwyczaj jak do mnie wysylali w poniedzialek priorytetem to w srode ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Więziennictwo


Odpowiedz
 
22-03-2010, 18:50  
demon35
Użytkownik
 
Posty: 34
Domyślnie RE: ZK Iława

No wlasnie, poszaleli w Ilawie Wysylasz jemu, on pisze prosbe do Dyrektora o wpisanie na liste i zalacza ksero do akt.

A listy - zazwyczaj jak do mnie wysylali w poniedzialek priorytetem to w srode albo czwartk mialem.
demon35 jest off-line  
22-03-2010, 22:23  
sylwiaaa77
Użytkownik
 
sylwiaaa77 na Forum Prawnym
 
Posty: 187
Domyślnie RE: ZK Iława

Zależy skąd piszesz Jak ja do swojego piszę to idzie ze 2 dni tylko a do Iławy mam 33km
sylwiaaa77 jest off-line  
23-03-2010, 10:28  
demon35
Użytkownik
 
Posty: 34
Domyślnie RE: ZK Iława

Heh, to nie bardzo od km zalezy, poczta ma okres kontrolny na priorytet wysylany zarowno z Ilawy miejscowo jak i z Nowego Sacza - i jest on taki sam a opoznienia w dostarczaniu to juz po czesci wina Administracji ZK, segregowania poczty itp.
demon35 jest off-line  
23-03-2010, 17:10  
pestka19
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: ZK Iława

Widzenia są w czwartek, piątek, sobota, niedziela od 8 do 13
pestka19 jest off-line  
23-03-2010, 18:51  
demon35
Użytkownik
 
Posty: 34
Domyślnie RE: ZK Iława

Poprawka, od 8 do 15 a rejestracja jest do 13
demon35 jest off-line  
23-03-2010, 18:56  
sylwiaaa77
Użytkownik
 
sylwiaaa77 na Forum Prawnym
 
Posty: 187
Domyślnie RE: ZK Iława

TA w środy od 8 do 16 ze zgodami do okienka do 15
sylwiaaa77 jest off-line  
23-03-2010, 18:58  
pestka19
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: ZK Iława

Wie ktoś może jakie są tam szanse na przerwę w karze?
pestka19 jest off-line  
23-03-2010, 19:02  
sylwiaaa77
Użytkownik
 
sylwiaaa77 na Forum Prawnym
 
Posty: 187
Domyślnie RE: ZK Iława

Dość duże, tylko trzeba chcieć i się starać
sylwiaaa77 jest off-line  
23-03-2010, 22:55  
mycha01
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: ZK Iława

witam .Chciala bym sie dowiedziec jak dlugo moze isc list polecony z zagranicy . Mieszkam w londynie i wyslalam mu kopie mojego dowodu wraz z listem i zdjeciami tydzien temu i jestem bardzo ciekawa czy juz doszly , poniewaz szykuje sie na widzenie a moj chlopak jeszcze do mnie nie dzwonil .Wielkie dzieki za pomoc
mycha01 jest off-line  
24-03-2010, 08:10  
demon35
Użytkownik
 
Posty: 34
Domyślnie RE: ZK Iława

Do mnie z Essex dochodzily szybciej niz priorytet w kraju W poniedzialek wyslany to w czwartek mialem .
demon35 jest off-line  
25-03-2010, 11:44  
Martysiunia172
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: ZK Iława

hej mam pytanko...Wybieram sie do chlopaka na widzenie do Iławy wlasnie i mam do niej sporo km i wole sie upewnic czy napewno wejde na widzenie ...Jak moj chlopak byl wczesniej w innym wiezieniu i pisal prosbe do dyrektora o to zebym moga przychodzic n widzenia czy ono bedzie tez w Iławie aktualne czy musze tak jak z tego co czytalam robic te jakies ksera dowodu i od nowa musi pisac prosbe takie tam??
Martysiunia172 jest off-line  
25-03-2010, 13:37  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: ZK Iława

Jeśli do tej pory mogłaś wchodzić na widzenie z chłopakiem bez problemu a nie wystąpiły do tego czasu żadne problemy i konsekwencje, to w dalszym ciągu jesteś wpisana aby mieć możliwość odbywania z nim widzeń. Miło spędzanych spotkań życzę.
 
25-03-2010, 13:37  
demon35
Użytkownik
 
Posty: 34
Domyślnie RE: ZK Iława

Jesli w innym ZK zostalas wpisana na liste odwiedzajacych to jestes na tej liscie. To jest lista przypisana do skazanego a nie do Zakladu. A jesli to byla zgoda na widzenie jednorazowe to trzeba pisac jeszcze raz. Najlepiej zadzwon do ZK Ilawa i zapytaj czy jestes na liscie.
demon35 jest off-line  
27-03-2010, 14:35  
Mulan
Użytkownik
 
Posty: 44
Domyślnie RE: ZK Iława

Co do listów to moje docierają na P2 szybko czasem na drugi dzień, polecone sa otwierane przy Moim tak jak napisał demon35, zatem jak coś wysyłacie w sensie karta do telefonu to najlepiej poleconym, zresztą mając kwit na wysłanie można reklamować na PP, jak wyśle sie sam priorytet nic nie można potem reklamować.
Do mnie listy idą róznie, ostatnio po tygodniu Mojemu oddali list bo za mało znaczków było, wiec tydzień sie odleżał potem jeszcze chwile i po 2 tygodniach był u mnie. Średnio jest około 2-3 dni nim dotrze na poczte, a z pocztą to wiadomo..
i faktycznie telepin jest lepszy od telegrosza
yyyh jak ja Wam zazdroszczę tych widzeń
Mulan jest off-line  
29-03-2010, 00:50  
mycha01
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: ZK Iława

witam . Moj chlopak jest w tym ZK od 2 miesiecy i dotychczas mial 3 widzenia w miesiacu . Dzwonil do mie kilka dni temu i mimo ze zapewnial mnie , ze wszystko jest ok troche sie martwie .Powiedzial mi ze zostal przeniesiony do innego oddzialu i teraz ma 2
widzenia w miesiacu , czy to jest mozliwe , zeby komus ucieli widzenie , bo zostal
przeniesiony do innego odzialu ? Boje sie ,ze sobie przeskrobal i dlatego ma 2 widzenia
zamiast 3 . Wie ze musi byc ;grzeczny; zeby wyjsc wczesniej a bardzo mi na tym zalezy i moze niechce mnie martwic i niepowiedzial prawdy . Niechce mi sie wiezyc ,ze jezeli ktos ma 3 widzenia w miesiacu , po przeniesieniu go do innego oddzialu skracaja mu na 2 widzenia w miesiacu jesli sie dobrze sprawuje .Dzieki
mycha01 jest off-line  
Odpowiedz


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:30.