Forum Prawne

Forum Prawne (http://forumprawne.org/index.php)
-   Więziennictwo (http://forumprawne.org/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Zakład Karny w Rzeszowie (http://forumprawne.org/showthread.php?t=8142)

aga123m 27-08-2010 21:59

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
witam jestem tu nowa na forum i nie wiem za bardzo co i jak ale mam pytanie czy ktos mi jest w stanie powiedziedz bo moj chlopak nie chce ze mna rozmawiac o tym zeby mnie nie martwic :( ale w tamtym roku mial koniec kary i co sie okazało ze nie wychodzi tylko musi odsiedziec jeszcze 12 miesiecy czemu tak jest ze koniec kary ma tego dnia a nie wychodzi siedzi w rzeszowie juz ze dwa lata:( pozdrawiam wszystkie panie ktore czekaja na swoich misiów:)

forg 27-08-2010 22:37

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Cytat:

Napisał/a aga123m (Post 720044)
czemu tak jest ze koniec kary ma tego dnia a nie wychodzi

Dlaczego? Bo ma następny wyrok do odbycia - Ty o tym nie wiesz, bo on "zapomniał" Ci o tym powiedzieć.

luizjanna 28-08-2010 20:32

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
aga123m Ty w ogóle widzisz co piszesz? Mało to mądre jest. Gość Cię okłamuje a nie chroni Cię przed zmartwieniami. Dziwne, że sama nie doszłaś do takiego wniosku...

ewa240 29-08-2010 10:58

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
czesc aga123m facet cie oklamuje dziewczyno otrzasnij sie a jesli mozna wiedziec to za co szedzi bo jesli szedzi

ewa240 29-08-2010 10:59

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
za kraziez to nawet moze miec 5 lat wiem jak moj lobuz mial

am29 03-09-2010 19:16

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Cześć! Chciałabym sie dowiedzieć cos wiecej na temat ZK w Rzeszowie. Słyszałam że tam nie jest zaciekawie.

luizjanna 03-09-2010 20:57

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Cześć :) No faktycznie luzów tam nie ma, ale wszystko jest do przeżycia :)

am29 03-09-2010 22:01

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
A czy faktycznie jest to jeden z najcięższych zakładów karnych? A jeśli tak to pod jakim względem? Chodzi o ogólne warunki tam panujące czy o osoby jakie trafiają do tego zakładu?

luizjanna 03-09-2010 22:22

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Też tak słyszałam, że jest jednym z najcięższych, ale mój się nie skarżył jak tam był. Czasami narzekał na niektórych funkcjonariuszy SW. Zresztą to ZK nie tyle jest najcięższe, ale jedno z największych. 8 oddziałów, co zapewne wpływa na dyscyplinę. Jeśli chodzi o warunki dla skazanego to mój też na nic nie narzekał, tylko na grzyba na ścianie :D Co do osób to trafiają tam przestępcy duzi, mali i malutcy :D za darmo nikt tam nie siedzi. Poczytaj troszkę forum może dowiesz się więcej :) Na którym oddziale siedzi osoba Ci bliska?

am29 03-09-2010 22:37

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Jeszcze go tam nie ma ale możliwe ze właśnie tam trafi. Obecnie jest w zakładzie karnym w Madrycie i czeka na jakąś decyzję bo odmówił ekstradycji. Ale miał bilecik właśnie do Rzeszowa.

agatah 12-09-2010 01:09

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Witam . Moj bedzie tam przewieziony najprawdopodobniej w srode , jest po ekstradycji z UK , teraz przebywa w Warszawie na Bialolece .

jogobella880 15-09-2010 19:48

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
mam pytanie czy moge napisac prosbe o widzenie intymne jako jego narzeczona czy to tylko on musi sie postarac o taką nagrode??

paranoika 21-09-2010 20:52

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Dziś pierwszy dzien widzenia za nami.. Narazie P1. Zobaczymy co dalej.. Powrót do ZK po przerwie w wyroku boli bardziej niż pierwsze wstawienie... Załęże nie jest aż tak złym więzieniem. Wiadomo, przepełnienie jak wszedzie w dzisiejszej Polsce. Sala widzen nawet, nawet. Służba wiezienna ok. Jedzenie ponoć kiepskie, chyba ze ktos ma znajomosci. Prace ciężko dostać. Często wywoza na Uherce albo Jasło. Ja dzis z moim zadecydowalismy ze do Jasła, ale pomału zaczynam wątpić w tą decyzje. Moze lepiej Uherce? Nie wazne.. W każdym bądź razie. Jutro komisja, a po jutrze patrzonko. Patrzonka od wt do sob. Od 8 do 15. Trzeba być wczesniej żeby załapać się przed 13:30 bo do tej tam są zapisy.
Trzymajcie się dziewczyny i uściskajcie swoich Wariatów ;-)
Jak bede mogła jakoś pomoc- piszcie.

beata34 06-12-2010 07:42

dziewczynki kochane [potrzebuję pilnie informacji gdyż mojego męża z opola mają przewieźć do i teraz...albo Sztum.....albo Rzeszów...trzeciego miejsca zapomniałam kurcze ale to gdzieś na śląsku..bo tylko tam mają oddziały terapeutyczne...ponoć i wkurza mnie to bo mąż pochodzi z wlkp..wiec czemu tak daleko(:x..ale do tematu jak długo może trwać ta terapia?jak długo on tam będzie musiał być i ewentualnie w żadnym nie ma widzeń małżeńskich?czytałam trochę o Rzeszowie i Sztumie wprawdzie ale mam mieszane uczucia gdyż jedni go opisują źle inni że nie jest źle:(

p.s.mąż ma podgrupę R1Z

forg 06-12-2010 07:53

RE: Zakład Karny w Rzeszowie
 
Cytat:

Napisał/a beata34 (Post 844460)
bo tylko tam mają oddziały terapeutyczne...ponoć i wkurza mnie to bo mąż pochodzi z wlkp..wiec czemu tak daleko(:

Ale o co pytasz? Dlaczego tak daleko już sobie przecież sama odpowiedziałaś. A ile trwa terapia? Nawet nie napisałaś jaka.

(nie pisz posta pod postem - jest funkcja "edytuj")


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:05.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.1 PL2 ©2009, Crawlability, Inc.