Błąd pracownicy banku
Witam chciałbym dowiedzieć się jak w świetle prawa wygląda moja sprawa a mianowicie chodzi o to : że miałem 3 umowy kredytowe z banku Credit Agricole które już praktycznie spłaciłem więc chciałem spłacić to wcześniej udałem się do banku w/w o pożyczkę gotówką która została mi udzielona i poprosiłem pracownika banku w trakcie tej wizyty o spłatę moich pożyczek ratalnych i to zrobiła lecz nie rzetelnie gdyż się okazało że na jeden rachunek wpłaciła błędnie pieniądze, zamiast 3 kwoty na 3 rachunki to 2 kwoty na 1 rachunek z czego wynikły zadłużenia o którym nawet nie wiedziałem . Po jakimś niedługim czasie dostałem pieniądze z tego banku pocztą , byłem bardzo zdziwiony tym faktem , wiec zadzwoniłem do banku i zapytałem czym jest spowodowana ten przekaz pocztowy, pracownik banku odpowiedział czy spłaciłem jakiś kredyt więc odpowiedziałem tak to pewnie był kredyt ubezpieczony i to zwrot za ubezpieczenie kredytu. Po miesiącu dostałem telefon z banku z zapytaniem zapłaty kiedy zostanie zapłacony więc opowiedziałem całą historię i dopatrzyli się błędy pracownika na którego złożyłem reklamację i w odpowiedzi na reklamację dostałem list z taką treścią
Szanowny Panie , w odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące braku rozliczenia ww. kredytu, uprzejmie informujemy: w związku z błędnym przekazaniem środków dnia 21.03.2013 r. informujemy , że bank wyraża zgodę na zamknięcie zobowiązania pobierając jedynie kwotę wymaganą w dniu wpłaty tj .88,81 PLN. Prosimy zatem o uregulowanie wskazanej należności.Nadmieniamy, iż ostateczne zamknięcie rachunku nastąpi po przeksięgowaniu ww. dopłaty na dzień 21.03.2013r. W tym celu po dokonaniu wpłaty prosimy o telefoniczne potwierdzenie jej dokonania pod nr tel ........ co pozwoli dokonać odpowiedniej korekty na pana rachunku .Dodatkowe koszty naliczone na umowie również zostaną anulowane. list dostałem 22.05.2013 do dziś nie uregulowałem należności z względów finansowy . dziś dostałem telefon od windykatora firmy ze zostały odsetki doliczone i na dzień dzisiejszy wynosi 130zł i sprawa trafia do bik-u . Ja zapłacę tą kwotę jak będę tylko mógł ale czemu odrazu tak bank postępuje gdy popełnił błąd pracownik a ja muszę teraz płacić za jego błędy ?
|