Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. III - Forum Prawne

 

Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. III

[QUOTE=rafalrks;4353110]Glabie jak zdam to w sosnowcu to oni daja znac staroscie ze nie ma przeciwskazan do kierowania autem to jest pytanie umiesz czytac ze zrozumieniem a nie mnie pouczac?Ps wtedy co mialem badania to rok ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne


Odpowiedz
 
23-02-2020, 16:23  
Brunonz
Użytkownik
 
Posty: 297
Domyślnie Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. III

[QUOTE=rafalrks;4353110]Glabie jak zdam to w sosnowcu to oni daja znac staroscie ze nie ma przeciwskazan do kierowania autem to jest pytanie umiesz czytac ze zrozumieniem a nie mnie pouczac?Ps wtedy co mialem badania to rok wczensiej mialem sprawe to wtedy juz nie bralem pasuje ci sluzbisto? Jeszcze jedno znawco w Sądzie jako oskarzony zeby sie bronic mozna klamac i nie jest to karane
Badania się nie "zdaje" tylko przechodzi przed szanowną komisję lekarską w Womp w jakim składzie dowiesz się od lekarza prowadzącego,i oczywiście o cenie hi,hi,hi .Oczywiście niezwłocznie dadzą znać Staroście o wynikach badań.masz absolutną rację!i to jeszcze w Sosnowcu!hi,hi,hi .Najlepiej wpadnij tam i nakłam ile się da ,przecież można kłamać!przecież to idioci siedzący za biurkami!


***poprzednie:https://forumprawne.org/prawo-karne/...-cz-ii-67.html ***
Brunonz jest off-line  
23-02-2020, 16:42  
rafalrks
Użytkownik
 
Posty: 79
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

To czyli jakbym przeszedl te badania i starosta juz wiedzialby o tym ze przyczyna ustala to na glupi rozum jestem traktowany jak bez prawka podczas kontroli ( wiem wiem nie mozna prowadzic pojazdu bez prawo jazdy)?Bo na egz na pewno musialbym isc? i pyt czy moge probowac juz w listopadzie?
rafalrks jest off-line  
23-02-2020, 16:54  
rafalrks
Użytkownik
 
Posty: 79
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

[QUOTE=Brunonz;4353119]
Cytat:
Napisał/a rafalrks Zobacz post
Glabie jak zdam to w sosnowcu to oni daja znac staroscie ze nie ma przeciwskazan do kierowania autem to jest pytanie umiesz czytac ze zrozumieniem a nie mnie pouczac?Ps wtedy co mialem badania to rok wczensiej mialem sprawe to wtedy juz nie bralem pasuje ci sluzbisto? Jeszcze jedno znawco w Sądzie jako oskarzony zeby sie bronic mozna klamac i nie jest to karane
Badania się nie "zdaje" tylko przechodzi przed szanowną komisję lekarską w Womp w jakim składzie dowiesz się od lekarza prowadzącego,i oczywiście o cenie hi,hi,hi .Oczywiście niezwłocznie dadzą znać Staroście o wynikach badań.masz absolutną rację!i to jeszcze w Sosnowcu!hi,hi,hi .Najlepiej wpadnij tam i nakłam ile się da ,przecież można kłamać!przecież to idioci siedzący za biurkami!
Chlopie czy ja mowilem ze tam klamalem? Powiedzialem cala prawde i chyba to byl moj blad.Jak dla mnie to oni sie chca typowo nachapac ile wlezie pieniedzy bo za rok znowu na te badania platne w koncu musza z czegos zyc szkoda ze z czyjegos nieszczescia...Jeszcze jedno lekarz mnie sie pyta czy bylem karany ja mowie ze tak a ona za co a ja za pobicie i mowie czy to ma jakies znaczenie a ona tak bo moge byc agresywny na drodze no smiech na sali juz z gory wiedzilem ze bedzie lipa tak mnie potraktowali...nic ich to nie interesowalo ze ja ani jednego wykroczenia na drodze nie mialem,
rafalrks jest off-line  
24-02-2020, 07:56  
Mateuszsk
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

Witam 19 marca mija połowa kary bede składał wniosek do sądu zrobiłem badania womp sosnowiec moje pytanie jakie mam szanse że sąd wyrazi zgode na blokade ? A drugie pytanie odnośnie egzaminu na prawojazdy musze robić cały kurs czy wystarczy tylko egzamin jakieś zmiany były plaanowane od nowego roku moze ktoś zdawał egzamin w tym roku ?
Mateuszsk jest off-line  
24-02-2020, 17:41  
Brunonz
Użytkownik
 
Posty: 297
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

Cytat:
Napisał/a Mateuszsk Zobacz post
Witam 19 marca mija połowa kary bede składał wniosek do sądu zrobiłem badania womp sosnowiec moje pytanie jakie mam szanse że sąd wyrazi zgode na blokade ? A drugie pytanie odnośnie egzaminu na prawojazdy musze robić cały kurs czy wystarczy tylko egzamin jakieś zmiany były plaanowane od nowego roku moze ktoś zdawał egzamin w tym roku ?
Szanse są na 99%,jak nie narozrabiałeś to sąd nie będzie robił pod górkę,ale średnio 3 mies czekasz na uzyskanie zgody nie zawsze ale....
Zmiany zaszły ust. od lipca tamtego roku ,ale nie wiem czy Wordy są na to gotowe.Co będzie za pół roku tego nie wie nikt..
Brunonz jest off-line  
24-02-2020, 21:49  
Mateuszsk
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

Jak już złożę wniosek do sądu to jak to dalej wygląda przyjdzie do domu jakiś list o sprawie ? I jak wyglada ponowny egzami na prawo jazdy egzaminator wie za co straciłem prawo jazdy oblewają częściej ?
Mateuszsk jest off-line  
25-02-2020, 18:15  
Brunonz
Użytkownik
 
Posty: 297
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

[QUOTE=rafalrks;4353140]
Cytat:
Napisał/a Brunonz Zobacz post

Chlopie czy ja mowilem ze tam klamalem? Powiedzialem cala prawde i chyba to byl moj blad.Jak dla mnie to oni sie chca typowo nachapac ile wlezie pieniedzy bo za rok znowu na te badania platne w koncu musza z czegos zyc szkoda ze z czyjegos nieszczescia...Jeszcze jedno lekarz mnie sie pyta czy bylem karany ja mowie ze tak a ona za co a ja za pobicie i mowie czy to ma jakies znaczenie a ona tak bo moge byc agresywny na drodze no smiech na sali juz z gory wiedzilem ze bedzie lipa tak mnie potraktowali...nic ich to nie interesowalo ze ja ani jednego wykroczenia na drodze nie mialem,
Agresywny to nawet jesteś w internecie z co dopiero za kierownicą ,mam nadzieję że lekarz wie co mówi i będzie upierdliwy!
Brunonz jest off-line  
25-02-2020, 18:37  
Brunonz
Użytkownik
 
Posty: 297
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

Cytat:
Napisał/a Mateuszsk Zobacz post
Jak już złożę wniosek do sądu to jak to dalej wygląda przyjdzie do domu jakiś list o sprawie ? I jak wyglada ponowny egzami na prawo jazdy egzaminator wie za co straciłem prawo jazdy oblewają częściej ?
Trochę poczytaj jak złożysz wniosek do sądu to może być tak:
Dostaniesz od razu zgodę sądu -wersja bardzo optymistyczna ,ale możliwa
D.....info o sprawie bez twojego udziału-mniej optymistyczna
D .....info o sprawie z twoim udziałem-jeszcze mniej optymistyczna
D .....info o sprawie z twoim udziałem i na sprawie dowiesz się kiedy będzie powołany kurator i sąd poinformuje cię że będzie zaglądał do karty karnej.
Dalej nie chce mi się pisać
Egzaminator wie ,ale mogę cię pocieszyć że trzymają fason i nie mszczą się.Po prostu wszystko wg.regulaminu!Jedziesz dobrze, będzie dobrze i tym głowy sobie nie zawracaj, a najlepiej to mu o tym powiedz to ci pomoże /lepiej będziesz się czuł za kierownicą.
Brunonz jest off-line  
25-02-2020, 19:36  
Mateuszsk
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. III

Czyli mam rozumieć że jak złożę do sondu papiery to wtedy dostane list do domu albo sie zgodzi albo rozprawa albo cos jeszcz tak ? Dzięki za odpowiedzi na moje pytania
Mateuszsk jest off-line  
26-02-2020, 12:55  
Krzysztof696
Użytkownik
 
Posty: 45
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

Cytat:
Napisał/a Brunonz Zobacz post
Egzaminator wie ,ale mogę cię pocieszyć że trzymają fason
nie wie, a czy trzymają fason to nie wiesz
Krzysztof696 jest off-line  
26-02-2020, 12:57  
Krzysztof696
Użytkownik
 
Posty: 45
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. III

Złapano mnie w 2019, jestem ,, po wszystkim ''- sprawa i opłaty.

Badań psychotechnicznych i kursu reedukacyjnego nie zrobiłem w terminie ponieważ podobno nie musiałem a skierowanie jest podobno jednak ważne latami mimo upłynięcia terminu.

Dziś dostałem pismo od starosty ze w związku z nie zrobieniem tych badań zatrzymują mi prawo jazdy.

Mam się bać czy to jakaś papierologia że zatrzymują mi to co już miałem zatrzymane ??

Dzięki za odp.
Krzysztof696 jest off-line  
26-02-2020, 15:07  
zeb202
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. III

Witam!
Mam pytanie. Dostalem takie oto zawiadomienie ze starostwa -cyt: Zawiadomienie o wszczesciu postepowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji kierujacej na kurs reedukacyjny...
Pyt: Czy to juz jest wezwanie do odbycia tego kursu, czy musze czekac na nastepne pismo?
I jeszcze cos takiego, ze mam mozliwosc zapoznania sie z aktami w terminie 7 dni w starostwie. I jest informacja, ze zgodnie z art. 37KPA stronie sluzy prawo do ponaglenia (bezczynnosc, przewleklosc). I to wnosi sie do Samorzadowego Kolegium Odwolawczego w miescie woj.
O co tu chodzi?
zeb202 jest off-line  
26-02-2020, 15:12  
rafalrks
Użytkownik
 
Posty: 79
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

[QUOTE=Brunonz;4353759]
Cytat:
Napisał/a rafalrks Zobacz post

Agresywny to nawet jesteś w internecie z co dopiero za kierownicą ,mam nadzieję że lekarz wie co mówi i będzie upierdliwy!
Jak na razie twoje odpowiedzi nic nie wniosly do tematu i na zadne pytanie mi nie odpowiedziales takze nie spamuj spoleczniaku!
rafalrks jest off-line  
26-02-2020, 17:02  
Brunonz
Użytkownik
 
Posty: 297
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II

Cytat:
Napisał/a Krzysztof696 Zobacz post
nie wie, a czy trzymają fason to nie wiesz
Przy składaniu o alcolock wiedzą ponieważ pisze wołami,że zdajesz w kodzie 69.
w moim przypadku egzaminator zachował się w porządku,nie ściemniałem i starałem się być w stosunku do niego w porządku. proste? czy może skomplikowane?
Brunonz jest off-line  
26-02-2020, 17:12  
Brunonz
Użytkownik
 
Posty: 297
Domyślnie RE: Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. III

Cytat:
Napisał/a Krzysztof696 Zobacz post
Złapano mnie w 2019, jestem ,, po wszystkim ''- sprawa i opłaty.

Badań psychotechnicznych i kursu reedukacyjnego nie zrobiłem w terminie ponieważ podobno nie musiałem a skierowanie jest podobno jednak ważne latami mimo upłynięcia terminu.

Dziś dostałem pismo od starosty ze w związku z nie zrobieniem tych badań zatrzymują mi prawo jazdy.

Mam się bać czy to jakaś papierologia że zatrzymują mi to co już miałem zatrzymane ??

Dzięki za odp.
Miałeś zawieszone ,a teraz masz je zabrane .jest to różnica w sensie prawnym.rozumiesz pojęcie między zatrzymanym a pozbawionym prawa jazdy?
Konsekwencje na razie są nijakie .skierowania ważne i trzymaj je jak się zdecydujesz na odzysk prawka to zaczynasz od skierowań itd.
Brunonz jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie - cz. II (odpowiedzi: 1000) Definicje stanu nietrzeźwości zawiera art. 115 § 16 Kodeksu karnego. Zgodnie z tym przepisem zachodzi on, gdy: - zawartość alkoholu we krwi...
§ Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie (odpowiedzi: 0) Jak wyglada kara za jazdę na podwójnym gazie w Niemczech? Unikając zderzenia z sarna wpadlam do rowu, skasowalam auto.następnie spanikowana opuściłam...
§ Problemy kierowców jeżdżących na podwójnym gazie. (odpowiedzi: 999) Z przyczyn czysto technicznych wątek zaczynamy od nowa.
§ Jazda na podwójnym gazie (odpowiedzi: 4) Witam, zależy mi na szybkiej odpowiedzi. 3 lata temu zabrano komuś prawo jazdy z jazdę pod wpływem alkoholu ( nie pamiętam ile wynosił pomiar)....
§ Tata na podwójnym gazie:( (odpowiedzi: 5) Opis sytuacji sprzed miesiąca: Jestem rozwiedziona z czynnym alkoholikiem, dziecko mieszka ze mną jest chore, o godzinie 10 rano tata przychodzi po...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:52.