ALLEGRO- JESTEM NIESŁUSZNIE OSKARŻANY

• Autor wątku Autor wątku Kudlaty203
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

Kudlaty203

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
4
witam, proszę o pilną pomoc w sprawie pewnej transakcji na allegro, a mianowicie:
1). przez 2 lata byłem posiadaczem gitary marki fender, kupiłem ją w małym sklepiku, kóry już niestety nie istnieje
2). pewien czas temu postanowiłem wystawić ją na aukcje allegro, ponieważ nie znam się na cenach tych przedmiotów pomyślałem że aukcja będzie najpewniejsza
3). cała transakcja przebiegła bezproblemowo wystawiliśmy sobie po pozytywie i tyle...
4). po czym po 3 tygodniach od zakończenia aukcji koleś mi dzwoni że okazało się że gitara jest nieorginalna (ponieważ jakiś mostek mu tam nie pasuje i że klucze są do niej nieorginalne (wszystko było na zdjęciach), nie znam się aż tak na tym, stroiłem ją u lutnika (rzeczoznawca) i nic nie powiedział, no a wydaje mi się że te części można łatwo zmienić)
5). koleś mnie teraz straszy że pozwie mnie do sądu jeżeli mu nie zwróce kasy za gitarę (mówi że mi ją prześle zpowrotem)
6). nie miałem żadnego pojęcia że takie rzeczy można podrabiać i czy to co mowi ten koleś jest prawdą. w końcu mogę mu wysłać kasę a on mi gitary nie zwróci, żadnej umowy, jedynie na "gębę"

Czy mi coś grozi??? jakaś rozprawa czy coś?? nie znam się tak na prawie by coś stwierdzićdlatego proszę wszystkich którzy się na tym znają o pomoc. pozdrawiam

Jeśli gitara jest taka jaka miała być w opisie to jak dla mnie nie masz się czego obawiać. Jak tamten chce koniecznie iść do sądu to niech idzie...

dzieki że odpisałeś :)

co do tego to tu pojawia się problem, ponieważ nie znam się na tym tak bardzo by stwierdzić czy ta gitara była orginalna czy nie (podobno pod farbą były napisy innej firmy), ale skąd ja mam wiedzieć czy kupujący sobie po prostu nie wymienił tej części?? to już w sumie 12 dni po otrzymaniu przez niego przedmiotu i wystawionego pozytywu. czy przysługuje mi coś takiego jak sprzedaż w dobrej woli??