K
Konsument93
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 01.2015
- Odpowiedzi
- 4
To mój pierwszy post, więc witam wszystkich serdecznie ;-)
Przechodząc do meritum...
Sytuacja wygląda następująco - Rok temu w grudniu kupiłem buty zimowe w sieciówce zwanej Bershką. Pochodziłem w nich dosłownie kilka miesięcy, właściwie to chodzę do tej pory, ale właśnie teraz chcę je oddać, ponieważ buty tracą skórę na czubkach i w pewnych miejscach ubytku jest zdecydowanie zbyt dużo, by dalej się w nich pokazywać.
Moje pytanie brzmi czy mimo ważnej gwarancji sklep ma jakieś prawo, żeby ich nie przyjmować? Buty nie wyglądają na wychodzone. Całościowo wyglądają dobrze - lekko odklejają się z tyłu, ale raczej tego nie widać. Tylko te czubki.
Gwarancja podobno ważna jest 2lata.
Miał może już ktoś z szanownych forumowiczów w przeszłości styczność z reklamacją obuwia w wyżej wymienionej sieciówce?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Przechodząc do meritum...
Sytuacja wygląda następująco - Rok temu w grudniu kupiłem buty zimowe w sieciówce zwanej Bershką. Pochodziłem w nich dosłownie kilka miesięcy, właściwie to chodzę do tej pory, ale właśnie teraz chcę je oddać, ponieważ buty tracą skórę na czubkach i w pewnych miejscach ubytku jest zdecydowanie zbyt dużo, by dalej się w nich pokazywać.
Moje pytanie brzmi czy mimo ważnej gwarancji sklep ma jakieś prawo, żeby ich nie przyjmować? Buty nie wyglądają na wychodzone. Całościowo wyglądają dobrze - lekko odklejają się z tyłu, ale raczej tego nie widać. Tylko te czubki.
Gwarancja podobno ważna jest 2lata.
Miał może już ktoś z szanownych forumowiczów w przeszłości styczność z reklamacją obuwia w wyżej wymienionej sieciówce?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam