Kaufland - prześladowanie klienta

• Autor wątku Autor wątku babel_ag
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

babel_ag

Witam,

Chciałbym państwu przedstawić sytuację jaka zachodzi w marketach Kaufland w Gdyni na ul.Unruga oraz ul.Morskiej i czy można z tym coś zrobić ponieważ bardzo mnie to zaczyna irytować. Mianowicie jako klient przychodzę do wyżej wymienionych marketów na zakupy no i w między czasie zajmuję się szperaniem w produktach, ponieważ firma Kaufland gwarantuje mi absolutną świeżość oraz oferuje za każdy przeterminowany produkt z innej linii produkcyjnej 5 zł. Jako że jestem studentem i nie mam za dużo pieniędzy wykorzystuje tą gwarancję.

Tutaj regułka:
Kaufland gwarantuje: Absolutną świeżość!

Świeżość jest dla nas bardzo ważna. Dlatego codziennie przeprowadzamy kontrolę świeżości. Każdy, kto znajdzie u nas jeden lub więcej przeterminowanych produktów, otrzyma bon towarowy o wartości 5 zł w ramach przeprosin. (Do odebrania w punkcie informacyjnym. Bon towarowy o wartości 5 zł przysługuje raz dziennie i nie jest mnożony przez liczbę znalezionych produktów.)