Nazwa księgi z ustawami

• Autor wątku Autor wątku młodyuser0123
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

młodyuser0123

Użytkownik
Odpowiedzi
130
Witam, mało znam się na prawię , ale chciałbym znać nazwę takiej księgi gdzie są te wszystkie ustawy np. art 4 coś tam coś tam ustawy coś tam o coś ,,, i tak żeby były wszystkie , jest mi to porzebne mógłby ktoś podpowiedzieć jak to sięnazywa ?

Czyli to się dzieli na jakieś jeszcze kodeksy tak ? Chodzi mi o taką książkę gdzie są zapisane wszystkie wszystkie te ustawy,, te wszystkie artykły,, w prawie polskim ?

ale ustawy odnośnie czego, napisz dokładnie o co Ci chodzi

No ustawy odnośnie wszystkiego ! Nie ma takiej księgi gdzie są wszystkie ustawy ? Wszystkie te artykuł 1 i tak dalej i te wszystkie czy jakiś artykuł 2000 i tak dalej,,, Nie znam się na tym ale nie ma takiej księgi wielkiej z tym wszystkim o prawie ? Nic takiego nie uczy się na studiach prawniczych >?

nie ma jednej księgi, która by zawierała wszystkie ustawy jak to określiłeś.

nuprussto napisał:
Nie ma takiej księgi gdzie są wszystkie ustawy ?
W programie lex jest większość ustaw, podejrzewam, że są wszystkie aktualnie obowiązujące ustawy.

wszystko jest na stronach internetowych sejmu - sejm.gov.pl

w googlach wpisujesz frazę
site:sejm.gov.pl ustawa XXX

gdzie zamiast XXX wpisujesz o jaką ustawę chodzi np.

site:sejm.gov.pl ustawa o policji

trzeba wiedzieć czego się szuka, bo np. jak wpiszesz

site:sejm.gov.pl ustawa o podatku

to pokażą się różne ustawy dotyczące różnych podatków

jeśli szukasz tekstu o którym mowa jest w jakimś piśmie urzędowym to napewno znajdziesz ustawę i konkretny przepis.

Przykładowo interesuje cię art. 4 ustawy o podatku od spadków i darowizn
to wpisujesz:
site:sejm.gov.pl ustawa o podatku od spadków i darowizn

jeśli w adresie wywołanego pliku znajdują się słowa "orka" oraz "sejm" to masz 99,99% pewności że pobierasz plik z aktualną wersją tej konkretnej ustawy której poszukujesz

Ostatnia edycja:
Ale nuprussto
Mezczyzna.gif