T
tyna25
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 11.2008
- Odpowiedzi
- 10
Witam,
niedawno składałam dokumenty aplikacyjne do urzędu gminy. W ogłoszeniu o naborze były wyszczególnione punkty, jakie dokumenty trzeba przedłożyć (m.in. CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenia o niekaralności)
Spełniałam wszystkie wymagania, które były w ogłoszeniu. Po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, iż nie zakwalifikowałam się do 2 etapu z powodu nie spełnienia wszystkich wymagań formalnych, tj. "w złożonych dokumentach stwierdzono brak własnoręcznego podpisu ba załączonym życiorysie".
Stąd moje pytanie czy to jest przesłanka do odrzucenia mojego podania? Skoro CV jest załącznikiem do listu motywacyjnego, który oczywiście był własnoręcznie podpisany (podobnie jak cała reszta dokumentów), czy wymagane jest jego podpisanie? Może istnieje podstawa prawna mówiąca o tym?
Pozdrawiam
niedawno składałam dokumenty aplikacyjne do urzędu gminy. W ogłoszeniu o naborze były wyszczególnione punkty, jakie dokumenty trzeba przedłożyć (m.in. CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenia o niekaralności)
Spełniałam wszystkie wymagania, które były w ogłoszeniu. Po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, iż nie zakwalifikowałam się do 2 etapu z powodu nie spełnienia wszystkich wymagań formalnych, tj. "w złożonych dokumentach stwierdzono brak własnoręcznego podpisu ba załączonym życiorysie".
Stąd moje pytanie czy to jest przesłanka do odrzucenia mojego podania? Skoro CV jest załącznikiem do listu motywacyjnego, który oczywiście był własnoręcznie podpisany (podobnie jak cała reszta dokumentów), czy wymagane jest jego podpisanie? Może istnieje podstawa prawna mówiąca o tym?
Pozdrawiam