Pożyczki chwilówki

• Autor wątku Autor wątku hammerdiner
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
H

hammerdiner

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
19
Witam serdecznie

Witam , mam pozyczki w firmach pozabankowych, nie pisze na tym forum o to czy musze splacic czy nie tylko o porade jak postapic . Jestem studentem , ucze sie w prywatnej uczelni 500zl miesiecznie niedlugo 4 semestr zaczne wiec prosze nie pisac zebym zostawil uczelnie a splacil pozyczki bo tak nie moge
Pracuje obecnie w smyku za 800zl miesiecznie umowe mam jeszcze na grudzien . Wyplaty za listopad nie dostalem jeszcze 800zl
Mam pozyczki w firmach na 30 dni niektore na raty

miej wiecej tak to wyglada

Vivus 1800
Wonga 1000

Kwota do uzbierania do 28 grudnia
Szybkagotówka 200zl za 30 dni albo 803zl do splaty
Netcredit 490zl brak przedłuzenia
Sohocredit 625
Wonga 233zl ( rata (
Vivus 240zl przedluzenie albo 1800zl do splaty

1800zl wtedy do splaty

Pozyczki do splacenia do 1 stycznia albo 5
Wonga 250zl ( rata )
Ferrantum 800
Smartpozycz 600
1650

Jestem przerazony tymi pozyczkami bo nie splace ich naraz dodam ze poprzednie pozyczki 10 tysiecy udalo mi sie splacic ale tego nie mam pojecia jak moge , Moje zapytanie to takie mieliscie stycznosc z tymi firmami czy da sie rozmawiac o przedluzeniu jakim splaty albo jakie moga poczekac a jakie na teraz splacic
Dodam od siebie jesli dobrze pojdzie to moze dostane prace jakas 50zl za dzien ale to jeszcze nie jest uzgodnione.

Ogolnie chcialem kredyt dostac jakis na 4 tysiace i splacic je ale kredytu nigdzie nie dostane.

Troche ta kwota pozyczek mnie przeraza , jest strasznie wysoka do splaty a nie chce isc do wiezienia albo komornika miec bo podobno komornicy jak sie ma 4 tysiace dlugu robia 30 tysiecy , ja splacic chce tylko ze potrzebuje miesiaca albo dwóch wiecej a to firmy co na 30 dni i juz sie pozycza chyba ze splace 1 wezme druga i tak w kółko , co radzicie ?