prosta sprawa!

• Autor wątku Autor wątku maciuś
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

maciuś

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
5
witam. Sprawa wydaje sie byc prosta, ale jako ze ja jestem absolutnie zielony w tego typu rzeczach wiec prosze o wyjasnienie.

Otóz pol roku temu dopuscilem sie wykroczenia z Art. 233.kk. Podpisalem ugode z prokuratorem na rok w zawieszeniu na 3 lata plus dozór kuratora na okres probny.

trzy miesiace pozniej przyszedl do mnie list z sadu z Aktem oskarzenia w srodku, na koncu ktorego byl "Wniosek o wydanie wyroku skazujacego bez przeprowadzania rozprawy" z elegancik podpisem prokuratora.

4 miesiace pozniej dostaje zawiadomienie "ze rozprawa w sprawie * ***/** odbedzie sie ..."

i tu moje pytanie: we wniosku (w akcie oskarzenia) bylo napisane "Wniosek o wydanie wyroku skazujacego bez przeprowadzania rozprawy", tymczasem informuja mnie o rozprawia (dodam ze na zawiadomieniu bylo napisane (obecnosc nieobowiazkowa) czy to znaczy ze sąd odrzucil wniosek prokuratora i sprawa sie odbedzie ? i czy sie naniej jedak mimo wszystko stawic ??

nie odrzucił.jest wszystko ok.prokurator wyraził zgodę,teraz sąd najprawdopodobniej to przyklepie i już.Nie musisz być na takiej rozprawie,ale możesz.

Maciuś ? szkoda że nie chciało Ci się poszukać i poczytać? W postach ogólnych, jest temat załozony przez Atmosphere, a dotyczący instytucji dobrowolnego poddania się karze.
http://forumprawne.org/prawo-karne/201-skazanie-bez-rozprawy-art-335-kpk.html
Poniżej masz cytat, z tego tematu, dotyczący bezpośrednio zadanego przez Ciebie pytania. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania związane ze swoją sprawą to pytaj.
Co się dalej dzieje ze sprawą?

Jeśli dojdzie do porozumienia pomiędzy podejrzanym a prokuratorem, ten ostatni kierując do sądu akt oskarżenia umieszcza w nim wniosek o skazanie podejrzanego bez przeprowadzenia rozprawy.