-zrozumiała umowa (...) ja jestem prawnikiem mam wiele doświadczenia, a rzadko widziałem zrozumiałą umowę
rzadko to nie znaczy wcale,to znaczy ze sa takie,ktore sa zrozumiale
-bo Sąd to nie Skarbówka
a wlasnie Pan to porownal,tak samo jak to ,ze wiem iz nalezy zrobic prawo jazdy i isc do dentysty gdy boli zab ,wiec wiedzy na temat spadku i dlugow spadkowych nie porownujmy do wiedzy na temat prawa jazdy i wszelkiego rodzaju dentystow i fiskusa
-jeśli Sąd by panu powiedział, co według sądu jest dla pana korzystne (...) z drugiej strony skąd Sąd ma wiedzieć, co jest dla pana korzystne??
ja nie chce aby sad mi mowil co jest dla mnie korzystne i faktycznie nie musi wiedziec,ale bym zostal poinformowany o mozliwosciach jakie moge wybrac tzn. w tym wypadku trzy

rzyjac caly spadek,z dobrodziejstwem inwentarza ,odrzucic spadek-a najlepiej i wtedy nie musi informowac z przyjac automatycznie z dobrodziejstwem inwentarza
-... instruktor dosał karę bezwzględnego pozbawienia wolności; a pani się uczyła - ale znała zasady ruchu - najpierw jest kurs teoretyczny, a później praktyczny
i bardzo dobrze ,ze dostal-a teoria to nie praktyka i dlatego jesli nie zda sie obu egzaminow nie ma sie uprawnien do prowadzenia pojazdu i wlasnie po to jest instruktor obok,ktory jest do tego szkolony i ma dodatkowe pedaly aby do takich sytuacji nie dopuscic,ponad to w samochodzie byly opony letnie (a byl juz snieg) i w dodatku te opony byly lyse (tzn. ich dopuszczalna minimalna glebokosc byla przekroczona)
-a czy był pan kiedyś i się pytał, ile kosztuje porada w sprawie spadkowej - zaświadczam panu, iż nawet w Wawie żaden mecenas nie weźmie więcej, niż 100 złotych
tak,bylem-porada prawna mnie kosztowala 70zl i nie wiem ile Pan zarabia (zakladajac,ze jak Pan pisze jest prawnikiem-znacznie wiecej niz zdecydowana wiekszosc ludzi w tym kraju) dla mnie 70zl to znacznie za duzo,prosze zapytac przecietnego zjadacza chleba czy bylby w stanie placic po 50zl kilka razy za porade