M
Migdal
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 11.2009
- Odpowiedzi
- 18
Greg nie wiem jak to zrobiłeś, ale bardzo Ci dziękuję
Dzisiaj idę do sklepu i załatwiam sprawę od nowa
A dostane ten czy inny dysk? produkują jeszcze takie?
Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
nie ma do czego.Migdal napisał:A mi podobają się efekty podziału tych obowiązkówgreg dobrze że powiedziałem iż znajomy wydłużył mi gwarancje? WD nie doczepi się?
Migdal napisał:Tak, otrzymałem papier podwierdzający wymiane dysku na nowy. Data wydania dokumentu 16.12.2009. Wydaje mi się że przedłuzyli okres gwarancji o pobyt dysku w serwisie czyli z 20.07.2010 do 04.10.2010. Dysk byl w serwisie od 23.10.2009 do 16.12.2009.
Migdal napisał:Greg to było tak, po raz pierwszy dysk oddałem do serwisu 23.10 i był tam trzy tygodnie, gdy odesłali mi go z nie uznana gwarancja wysłalem go do nich jeszcze raz następnego dnia i tam spędził kolejne trzy tygodnie. Dlatego tak długo go nie miałem. Czyli wszystko zgodnie z prawem?