Z
zarzeka
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 04.2016
- Odpowiedzi
- 17
Witam.
W lipcu 2015r. zakupiłem jako osoba fizyczna poprzez system aukcyjny ekran do iphone 4s. Zajmuję się naprawami sprzętu elektronicznego w tym również wymianami ekranów w telefonach. Wymieniłem więc sam uszkodzony ekran na ten zakupiony. Po kilku miesiącach ekran przestał działać. Telefon nie spadł, nie ma żadnych obtłuczeń, ekran jest cały bez żadnych śladów jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych. Wymontowałem go więc i uprzedzając wcześniej sprzedawcę wysłałem pocztą ekran do reklamacji. Dostałem info potwierdzające przyjęcia do wiadomości fakt wysyłki. Po trzech tygodniach ekran powrócił do mnie jako zwrot (sprzedawca nie odebrał przesyłki pomimo pozostawienia mu dwóch awiz). Niestety pomimo wielu prób skontaktowania się telefonicznie pod podane numery telefonów oraz na adres e-mail nie mogę zareklamować zakupionego ekranu. W dniu dzisiejszym wysłałem sprzedawcy na adres e-mail wezwanie o odbiorze na własny koszt tego ekranu w ciągu 7 dni.
I teraz moje zapytanie. Co mam dalej zrobić w celu wyegzekwowania zwrotu kosztów poniesionych przy zakupie ekranu. Ekran kupiłem już u innego sprzedawcy ponieważ nie miałem zamiaru czekać roku, aż ten podejmie jakiekolwiek działania. Biorąc pod uwagę czas, który już minął chciałbym to załatwić szybko
Bez rzecznika konsumenta i sądu polubownego. Uważam, że sprzedawca i tak nie podejmie żadnych działań.
Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.
W lipcu 2015r. zakupiłem jako osoba fizyczna poprzez system aukcyjny ekran do iphone 4s. Zajmuję się naprawami sprzętu elektronicznego w tym również wymianami ekranów w telefonach. Wymieniłem więc sam uszkodzony ekran na ten zakupiony. Po kilku miesiącach ekran przestał działać. Telefon nie spadł, nie ma żadnych obtłuczeń, ekran jest cały bez żadnych śladów jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych. Wymontowałem go więc i uprzedzając wcześniej sprzedawcę wysłałem pocztą ekran do reklamacji. Dostałem info potwierdzające przyjęcia do wiadomości fakt wysyłki. Po trzech tygodniach ekran powrócił do mnie jako zwrot (sprzedawca nie odebrał przesyłki pomimo pozostawienia mu dwóch awiz). Niestety pomimo wielu prób skontaktowania się telefonicznie pod podane numery telefonów oraz na adres e-mail nie mogę zareklamować zakupionego ekranu. W dniu dzisiejszym wysłałem sprzedawcy na adres e-mail wezwanie o odbiorze na własny koszt tego ekranu w ciągu 7 dni.
I teraz moje zapytanie. Co mam dalej zrobić w celu wyegzekwowania zwrotu kosztów poniesionych przy zakupie ekranu. Ekran kupiłem już u innego sprzedawcy ponieważ nie miałem zamiaru czekać roku, aż ten podejmie jakiekolwiek działania. Biorąc pod uwagę czas, który już minął chciałbym to załatwić szybko
Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.