staz weekendy.

• Autor wątku Autor wątku Alucard9999
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

Alucard9999

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
13
Witam. Czy jezeli pracodawca ma salon wizazu, ktory jest otwarty w weekendy, sporadycznie na tygodniu, to czy moge tam odbywac staz?

No z tego co widzę, odpowiedzi na moje pytanie tam nie ma. Nie pytam, czy mogę pracować w weekendy, tylko czy mogę pójść na staż do miejsca, które jest otwarte GŁÓWNIE w weekendy, a czasami tylko w pojedyncze dni w środku tygodnia.

A w jakim charakterze miałby być ten staż (na jakim stanowisku)? Jakie umiejętności miałby Pan zdobyć odbywając staż w tak małym wymiarze czasu pracy? Ile miałby on trwać? Z czego wynika tylko praca w weekendy?

Miałbym za zadanie prowadzenie strony salonu, fejsa itp. Jestem z zawodu informatykiem ale nie miałem jeszcze żadnego doświadczenia w tej dziedzinie. Staż miałby trwać pół roku.

Alucard9999 napisał:
No z tego co widzę, odpowiedzi na moje pytanie tam nie ma. Nie pytam, czy mogę pracować w weekendy, tylko czy mogę pójść na staż do miejsca, które jest otwarte GŁÓWNIE w weekendy, a czasami tylko w pojedyncze dni w środku tygodnia.
Staż ma mieć 40 godzin w tygodniu. Stażysta nie może wykonywać pracy w niedzielę i święta, w godzinach nadliczbowych.

Błąd, staż nie może PRZEKRACZAĆ tyle godzin, a nie, że musi minimalnie tyle wynosić, to jest napisane w tym artykule podanym wyżej, a w niedziele można również odbywać staż ale za jakimś pozwoleniem. Myślałem, że to ja jestem całkowicie zielony w tej sprawie, a sam muszę tu kogoś pouczać ..

Alucard9999 napisał:
Błąd, staż nie może PRZEKRACZAĆ tyle godzin, a nie, że musi minimalnie tyle wynosić, to jest napisane w tym artykule podanym wyżej, a w niedziele można również odbywać staż ale za jakimś pozwoleniem. Myślałem, że to ja jestem całkowicie zielony w tej sprawie, a sam muszę tu kogoś pouczać ..

Oj, dziękuję serdecznie. Chętnie wykorzystam twoją wiedzę, a w sumie to już jestem pouczony.