Telekomunikacja novum

  • Autor wątku Autor wątku zuzzia
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Mruczka , a ja tez napisałam do uke , bo skoro nie doszłam do porozumienia z T novum , a oni nasłali na mnie firme windykacyjną , to dlaczego ja mam im darować ich przekręty i oszustwa.:mad:
 
Witam wszystkich :)
do tej pory od sierpnia walczyłam z telekomunikacją Novum i pomógł mi UKE -właśnie anulowano mi koszty za zerwanie umowy , ponieważ oni tez nie dotrzymali terminu , aby mi odpisać na moją reklamacje.Dlatego jak sie poczyta ten ich regulamin , to sie tez okazuje , że oni tez go nie przestrzegają :)
Pozdrawiam Wszystkich :)
 
Szkoda, że tylko na podstawie uchybień regulaminowych doszło do anulowania tych narzuconych w nieuczciwy sposób opłat, a nie ze względu właśnie na nieuczciwy sposób postępowania operatora.
Dzisiaj rano ja też miałem telefon z firmy Telekomunikacja Novum.
Ponieważ już kiedyś do mnie dzwonili, więc wiedziałem o co chodzi i czego się spodziewać.
Pani, podobnie jak poprzednim razem zakomunikowała mi, że "przysługuje Panu prawo do obniżenia abonamentu" i "możemy Panu ten abonament obniżyć"
Upewniłem się czy Pani dzwoni z Telekomunikacji Polskiej, a po otrzymaniu potwierdzenia, poprosiłem, żeby mi go w takim razie obniżyła.
Gdy zaczęła mnie wypytywać o wysokość rachunków, wyraziłem zdziwienie, że nie wie tego, jeśli dzwoni do mnie z Telekomunikacji Polskiej.
Kobieta dalej "szła w zaparte" i odpowiedziała, że ona jest z działu handlowego TP, a oni nie mają dostępu do rachunków klientów. Udałem, że wierzę.
Gdy kazała mi odczytać i podać jej mój numer abonenta z rachunku, ponownie zapytałem, czy na pewno jest z Telekomunikacji Polskiej.
Pani ponownie potwierdziła, ze tak!
Wtedy spytałem się jej, w takim razie co to jest ta Telekomunikacja Novum, o której wspomniała przedstawiając się. I to był koniec rozmowy, Pani bez słowa rozłączyła się.
Ponieważ na takich oszustów jestem uczulony (przeprawy podobne do opisanych w tym wątku, miałem z Cyfrą+ oraz z Link4), więc postanowiłem pogooglać za tą firmą i w taki sposób trafiłem na tę dyskusję.
 
O mały włos a pracowałabym dla nich. Straszni oszuści. Dzwonią i mówią że z Telekomunikacji novum. Kazali mówić nam szybko. Nie wolno mówić że jest to zmiana operatora, że nie pracujemy dla TP. Generalnie jeden wielki przekręt. Uciekłam po godzinie. "Kurierów" mają swoich. Zatrudniają facetów z autami i oni rozwożą po 40 umów dziennie. Nie dają czasu na czytanie umowy. Konsultanci siadają na słuchawki po 3h szkolenia!!!! W banku szkolenie na słuchawki trwa półtora miesiąca po 8h. DLATEGO NIGDY NIE PRZEDŁUŻA SIĘ UMOWY Z KIMŚ KTO DZWONI DO NAS I PROSI O NASZE WSZYSTKIE DANE. I CZYTAMY TO POD CZYM SIĘ PODPISUJEMY!!!
 
Tak B6eP ma Pani racje kurier, który mi przywiózł umowe pozwolił sprawdzić tylko moje dane , bo się bardzo spieszył , ale za to również był punkt do niekompetencji przedstawiciela .Bo tak nie wolno załatwiać żadnych spraw tego typu.
Od maja miałam też sporo takich kolejnych telefonów , też już skrupulatnie słuchałam co kto mówi i ostatnio tak zezłościłam jakąś panią , że rzuciła słuchawką .Oczywiście podawała się za TP.Pozdrawiam :)
 
jak kazdy juz wie jestem z TP konsultant - doradca klienta


szukam słowa GDZIE TA UCZIWOŚĆ
 
witam. moja mama też jest ofiarą oszukańczych metod Novum. nie będę oryginalna ponieważ przebieg rozmowy telefonicznej i podpisania umowy ten sam co u innych- podawali się za TP SA, na pytanie czy będzie zmiana operatora ponieważ, nie chce odchodzić z TP SA- padła odpowiedź, że nie. powiedzieli, że "nowa oferta" jest "docenieniem starego klienta". pytanie zadała również kurierowi czy to na pewno TP SA- padła odpowiedź, że tak. nikt nie pisnął o konieczności zmiany operatora. no i przyszedł rachunek z Novum. nie mam zamiaru szarpać się z tymi oszustami. od razu poszłam do Rzecznika Praw Konsumenta. dam Wam znać jak ta sprawa się zakończyła. a co najlepsze, Novum dzwoniło niedawno do mojej cioci- ona już wiedziała ode mnie, że ma uważać bo dzwonią takie mendy. pani podała się za "telekomunikację" i powitała ją jako starego klienta. na pytanie cioci, czy to Novum bo my już mamy przez nich jaja, pani rzuciła słuchawką. uczulajcie na takie telefony swoją rodzinę i znajomych. pozdrawiam
 
Czy ktoś z Państwa orientuje się, co się stanie, gdy klient podpisze umowę z NOVUM, ale nie podejmie dalszych działań w celu aktywacji usługi. Moja mama staruszka w kwietniu podpisała umowę, ale nie zgodziła się na zmianę operatora. Od kwietnia do dzisiaj jest rozliczane przez poprzedniego operatora (TEL2). Czytam regulamin NOVUM i nie widzę zapisów dotyczących tej sytuacji. Może coś przeoczyłem?
 
Telekomunikacja Novum jest tak jakby odłamem TP SA. Posiadają dane klientów z TP.
Jeśli kiedyś ktoś do Was zadzwoni z T Novum pamiętajcie w rozmowie musi 3 razy powtórzyć, że jest z Telekomunikacji Novum(rozmowy są nagrywane) jeśli tego nie zrobi możecie walczyć o swoje i pozwać ich o wprowadzanie w błąd (zapamiętajcie imię i nazwisko osoby, która do was dzwoni! Bo nie wszyscy chcą oszukiwać).
Jeśli podpisaliście z nimi umowę nieświadomi tego, że to jest TeleNovum macie 10 dni na złożenie rezygnacji. Potem trzeba zapłacić kare (zależy ona od wysokości abonentu i czasu do końca umowy). Niestety przypuszczam, że ta firma właśnie tak zarabia. Głównie na karach...
 
Mam podobny problem z tym, że u mnie chodzi o teściową. Nie wiem czy w waszych umowach były jakieś daty, w naszej nie ani daty podpisania umowy i dat w jakim okresie umowa obowiązuje tylko tyle, że jest zawarta na 24 m-ce. Moim zdaniem są to podstawowe zapisy umów. Czy ktoś ma na ten temat wiedzę, proszę o odpowiedź. W tym przypadku przedstawiciel zobowiązał się, że linia zostanie przełączona do końca marca, a rezygnacja nastąpiła w kwietniu i na tej podstawie złożyłem odwołanie(nie dotrzymanie terminu podłączenia przez telekomunikacje NOVUM), które odrzucono stwierdzając, iż mogłem korzystać z usług za pomocą prefixu o czym nie poinformowano wcześniej. W tej chwili też jestem umówiony na spotkanie z rzecznikiem praw konsumenta.
 
tak, u mnie data podpisania umowy widnieje na umowie , natomiast daty przełączenia nie ma , wiadomości o przełaczeniu nie otrzymałam czyli podpisałam 22 maja umowe , Tp odezwało mi się około 14 sierpnia gdzie w tym momencie dowiedziałam się od TP , że TNovum 30 sierpnia mnie przejmie, ale ja 16 sierpnia złożyłam rezygnacje z przełaczenia , więc ja wcale nawet przez moment nie korzystałam z ich łączy.Oni i tak wszystko policzyli w karze jaką mi przesłano .
 
NOVUM uważa,że datą rozpoczęcia świadczenia umowy jest data złożenia dokumentów ponieważ można dzwonić za pomocą pefixu. sprawa jest dość kłopotliwa ponieważ UKE proponuje tylko pomoc w mediacji i może się skończyć różnie
 
Nie zrażaj się tym ,napisz wszystko , poślij ksero dokumentów korespondencji z Novum i umowy ,mnie też pomogli właśnie w ten sposób , ale troche korespondencji z UKE musi być , bo np. musisz potem upowaznić P.prezesa UKE , aby mógł prowadzić mediacje i rozmowy w Twoim imieniu, i napisać czego żądasz od nich .
 
Mam ten sam problem, właśnie złożyłam skargę w UKE zobaczymy co z tego wyjdzie.Napiszcie proszę czy komuś się udało uniknąć kary pieniężnej
 
Tak dzięki pomocy Pana Prezesa UKE nie zaplaciłam z tej kary nani zlotówki za co bardzo dziekuje i ich polecam każdemu za okazaną mi pomoc i przedstawicielstwo w moim imieniu.
Życzę Ci powodzenia . Pozdrawiam :)
 
Wielkie dzięki zuzzia moze i mi się uda czas pokaże. Pozdrawiam
 
Mój tata dziś podpisał nimi umowę. :/ Najgorsze jest to, że on właściwie nie wie czy przedstawili się jako "telekomunikacja polska" czy po prostu "telekomunikacja" :(
Dzięki za wsparcie. Od jutra zaczynam z tym walczyć.
Od czego zacząć? Od rezygnacji z novum czy od zgłoszenia skargi do UKE? Jak zadzwoni ktoś z TP to nie zgadzam się na odłączenie i powiem, że ma zostać tak jak jest. A co jeśli w ciągu 10 dni nie zadzwonią? Jak w ogóle rozumieć te 10 dni? To ja mam pierwszy zadzwonić do novum, zrezygnować i poprosić kulturalnie o przysłanie kwitka z karą? Jeśli ktoś wie, to poproszę o wypunktowaną kolejność takich działań. Będę starał się na bieżąco opisywać postępy mojej sprawy.
 
OK, już wszystko wiem: USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Art. 2. wszystko wyjaśnia. Dam sobie radę.
 
witam Cię :)do 10 dni od podpisania umowy , masz prawo bezkarnie odesłać do Tnovum rezygnacje bez podawania przyczyny . Po tym czasie piszesz najpierw do tej telekomunikacji , po otrzymaniu negatywnej odpowiedzi dopiero do UKE. Pozdrawiam .
 
chciałbym się odnieść do waszych pozwów w sprawie telekomunikacji Novum,wiele osób nie słucha co sie do nich mówi,jestem takim własnie kurierem i zapowiadając swój przyjazd przedstawiam się jako kurier telekomunikacji Novum s.a ,często ludzie są zaskoczeni dopiero po obejrzeniu dokumentów,zresztą mam wrażenie ze te wszystkie posty piszą ludzie związani z tp.sa które same nie mówi prawdy że jest już spółką francuską ,jęśli ktoś juz podpisał taką umowę to na nic sie nie naraża usługi są takie same i nic im nie grozi oprócz niższego abonamentu i więcej minut do wygadania,czego im skąpi stara tepsa,ludzie niech do was dotrze że czasy się zmieniły i operatorzy mają jednakowe prawa ,natomiast nie proponują lichwiarskich abonamentów by zaspokoić operatorów korporacyjnych przecież niektórzy o to walczyli by była konkurencyjność więc w czym rzecz jak proponuje ktoś coś tańszego na podobnych warunkach
 
Powrót
Góra