O
oliwiastar
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 08.2012
- Odpowiedzi
- 3
Zadzwoniłam do jobcentre ,żeby aplikować o income support. Przez około 3 godz (dosłownie) odpowiadałam na pytania przy pomocy polskiego tłumacza. Pytania były identyczne z tymi na formularzu dostępnym na ich stronie itd. Na końcu rozmowy poinformowano mnie , że ten oto formularz zostanie mi odesłany do podpisu i będę musiała go odesłać do lokalnego jobcentre wraz z wymaganymi dokumentami . Dostałam juz ten formularz i ku mojemu zdziweiniu, formularz wygląda inaczej. Nie zawiera w ogole wyjasnienia powodu , dla ktorego zgłaszam sie po zasiłek, odpowiedzi roznią sie z tymi ktore podawałam przez tel !!Jest mnostwo błędów i sprzeczności. A odpowiadałam na wszystkier pytania szczerze i zgodnie z prawdą. Ogólnie ten dokument jest tak wypełniony , że jestem pewna , że po jego odesłaniu nie otrzymam odpowiedzi pozytywnej. Wg mnie to celowe działanie i dyskryminacja na wstępie . Moze urzędniczka myślała , że skoro proszę o pomoc tłumacza nie znam angielskiego i nie zorientuje sie ze wprowadzono celowo błędy , nie wiem już sama co mam o tym myślec ale na pewno tego nie wyslę. Wg mnie to celowe mataczenie .