Problemy z pobieraczkiem cz. 2

  • Autor wątku Autor wątku Colder
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Izo - a czego się spodziewałaś ???? Tysiące razy było powiedziane czy napisane IGNOROWAĆ , NIE REAGOWAĆ a niektórzy swoje . Przecież każdy mail czy list spotka się z odpowiedzą , kłamliwą odpowiedzią bo pisanie do nich jest oznaką że osoba taka do czegoś się poczuwa a nawet że ma jakieś obawy - więc dalej straszą odpowiadając na te Wasze pisanie. Dlatego NIC JUŻ NIE RÓB nie ma takiej potrzeby :ok:
 
Witam ! Też swojego czasu doczekałem się takiego samego wezwania do zapłaty na wysokość 344 zł. Sposób na rozwiązanie tej sprawy :D Przeczytajcie trochę o tym pobieraczku na necie ( w tym przeczytajcie kilka powiązanych paragrafów prawa do których ta spółka się nie dostosowała)- podpowiem i pochwalę te forum bo dzięki niemu rozwiązałem ten problem - IDEALNYM miejscem jest właśnie ten temat.... przeczytajcie go od końca do początku..... te 27 stron ale warto...
Będziecie wiedzieli na czym polega dokładnie wasz problem i jakie paragrafy prawa spółka złamała... Odpiszcie im na email że nie akceptujecie umowy... podajcie ich przewinienia... za perswazujcie wytoczenie im sprawy... i tyle... odpiszą ci że postępowanie i twoje konto usunięte
 
Witam szanownie wszystkich również dostałem maila od tych naciągaczy. Nie pamiętam żebym zakładał u nich konto, ale może kiedyś to zrobiłem (przypomniało im sie po 17 miesiącach) i możliwe że podałem złe dane i czy te adresy ip co podają są prawdziwe? Bo mimo że mam zmienne ip to nie pamietam zeby sie tak zaczynało zawsze pierwsze 4 cyfry miałem te same i nie te co podali. Tu moje pytanie, czy ktoś mógłby mi podac przyklad maila jakiego im wysłać żeby się odemnie odczepili jakimi paragrafami ich postraszyć, bo nie chce im płacić tej niecałej stówki. I czy kogoś faktycznie z tego tematu wezwali do sądu czy tylko bedą straszyć? Prosze o poradę. Pozdrawiam;)
 
Ostatnia edycja:
To to już sobie poszukaj w temacie :D Trochę wysiłku...(jeżeli czytanie nim jest ) a sam załatwisz jak ja....
A tak ps... się zapytam... Czemu na pobieraczku rejestracja jest zamknięta :D
 
Ostatnia edycja:
Podobno otwarta :D

a nie sorry zamknięta :D no to przeczytam caly ten temat :D
 
domilorda napisał:
Witam ! Też swojego czasu doczekałem się takiego samego wezwania do zapłaty na wysokość 344 zł. Sposób na rozwiązanie tej sprawy :D Przeczytajcie trochę o tym pobieraczku na necie ( w tym przeczytajcie kilka powiązanych paragrafów prawa do których ta spółka się nie dostosowała)- podpowiem i pochwalę te forum bo dzięki niemu rozwiązałem ten problem - IDEALNYM miejscem jest właśnie ten temat.... przeczytajcie go od końca do początku..... te 27 stron ale warto...
Będziecie wiedzieli na czym polega dokładnie wasz problem i jakie paragrafy prawa spółka złamała... Odpiszcie im na email że nie akceptujecie umowy... podajcie ich przewinienia... za perswazujcie wytoczenie im sprawy... i tyle... odpiszą ci że postępowanie i twoje konto usunięte

To moze podaj co im napisales .. 99% uzytkownikow ma podobna sprawe wiec moze sie podzielisz @ do nich ... z checia poczytam i sam napisze do nich o tym :) a moze wkleisz nam co dokladnie ci odpisali
 
Ludzie rzesz kurna... I co wkleję co napisałem a wy tylko kopiuj wklej i wyślecie... ? żeby się jeszcze czepiali że duża część odpowiedzi taką samą?... Nie podam ale podam coś co mi mogło i na czym się (podkreślam) WZOROWAŁEM. Strona 12 tego tematu wiadomość użytkownika : shieciero. Tylko nie piszcie z czyjegoś ramienia tylko sami i zmieniać to lub w ogóle nie ruszać.... Brakuje tylko tego żeby takie sprawy robić na kopiuj wklej... ludzie chcecie załatwić to to napiszcie SAMI.... co pisać macie w temacie.... toż chyba nie analfabeci ?

Odpowiedź z kolei taka sama ( kopiuj wklej ) :D
Witam.Dziękujemy za odpowiedź do naszego serwisu.

Informuję iż zgodnie za pana prośbą wszelkie sankcje jak i dane pana klienta zostały wyczyszczone z naszego serwisu. Obiecujemy że wprowadzimy poprawki które pominęliśmy wymienione przez pana.Prosimy także o zrozumienie Spółka dopiero weszła na rynek ale pracujemy non stop nad ulepszaniem naszego serwisu.


Pozdrawiamy:
Zespół Pobieraczek

Ale po robocie

A tak ps.
mirosław12 napisał:
Izo - a czego się spodziewałaś ???? Tysiące razy było powiedziane czy napisane IGNOROWAĆ , NIE REAGOWAĆ a niektórzy swoje . Przecież każdy mail czy list spotka się z odpowiedzą , kłamliwą odpowiedzią bo pisanie do nich jest oznaką że osoba taka do czegoś się poczuwa a nawet że ma jakieś obawy - więc dalej straszą odpowiadając na te Wasze pisanie. Dlatego NIC JUŻ NIE RÓB nie ma takiej potrzeby :ok:

Moim zdaniem błędne podejście.... aby ci wkoło spamowali tym wezwaniem i z miesiąca na miesiąc dług rósł i by na przyszłość mieć z tym problem??? A napisać jeden emaila by teraz to załatwić to ciężko... Ja miałem problem ... postarałem się i załatwiłem... Żeby jeszcze jakoś później po sądach się ciągać ... ja dziękuję....ale skoro chcecie proszę bardzo.... to już nie mój problem :D. Przypominam że to jest przedsiębiorstwo które stara się nie naruszać prawa ale korzysta z nieuczciwych praktyk
 
Ostatnia edycja:
shieciero napisał:
No to ja wam powiem że dwa dni temu miałem ten sam mail co inni ale wpadłem na extra pomysł bo w sądy bawić się nie chciałem też napisałem do nich wiadomość :Przez Prawnika(Kolege)
Witam piszę w imieniu mojego klienta : ****** który rejestrował się u was i nie korzystał z usługi ale pomimo to dostał wezwanie do zapłaty.Chciał bym poinformować że klient nie będzie płacił żadnej opłaty serwisowi pobieraczek.pl a dokładniej spółce Eller Service s.c. kwoty 94,80.

Chciał bym także poinformować że moja kancelaria oraz UOKiK a także inne organizacje w najbliższym czasie mają wszcząć wobec waszej firmy postępowanie.
Wasza firma złamała podstawowe paragrafy podpisywania umów tj. :

"Przed zawarciem umowy na odległość konsument powinien zostać poinformowany m.in. o:

* imieniu i nazwisku przedsiębiorcy;
* cenie i zasadach jej zapłaty;
* koszcie, terminie i sposobach dostawy;
* prawie odstąpienia od umowy w terminie 10 dni;
* miejscu i sposobie składania reklamacji;
* prawie wypowiedzenia umowy.

Po zawarciu umowy wszystkie te dane przedsiębiorca powinien potwierdzić na piśmie.A tak się nie stało .

Mam zamiar także podać wasz serwis aby upewnić się o waszej legalności oraz czy spółka nie pośredniczy w piractwu programów filmów itp.


Tak więc:

Powołując się na art. 10 ust. 2 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, niniejszym odstępuję od umowy o świadczenie usług Usenet, zawartej z Eller Service S. C., dnia 17 07 2012r.

Pragnę przypomnieć, iż w związku z brakiem pisemnego potwierdzenia informacji, o których mowa w art. 9 ust.1 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, termin, w którym przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia zawarcia umowy.

Odstępując od umowy, zwracam się z wnioskiem o zaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy Eller Service S.C. (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt 6 w związku z art. 35 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych).


Jeżeli dane mojego klienta nie zostaną wycofane z serwisu zamierzam wszcząć postępowanie sądowe gdzie wyjaśnimy sprawe umowy ale i także całej legalności plików a także podstawowej legalności serwisu.


Z godnie z art. 5 Dyrektywy 97/7/WE przedsiębiorca jest zobowiązany dostarczyć potwierdzenie wymaganych informacji w formie pisemnej lub w taki sposób aby były one dostępne na innym trwałym materiale. Stanowi to wyraźne przeciwstawienie ulotnego sposobu przekazania tych samych informacji przed zawarciem umowy (np. telefonicznie) oraz po zawarciu umowy (na materiale trwale przechowującym informacje). Nacisk jest zatem położony na trwałość nośnika informacji, a nie na formę pisemną.

I oto następny paragraf który wasza spółka Pogwałciła.

Tak więc czekam za odpowiedzią.

Pozdrawiam:
Radca Prawny oraz Mecenas (Prawnik) :
****



I dostałem odpowiedź:
Witam.Dziękujemy za odpowiedź do naszego serwisu.

Informuję iż zgodnie za pana prośbą wszelkie sankcje jak i dane pana klienta zostały wyczyszczone z naszego serwisu. Obiecujemy że wprowadzimy poprawki które pominęliśmy wymienione przez pana.Prosimy także o zrozumienie Spółka dopiero weszła na rynek ale pracujemy non stop nad ulepszaniem naszego serwisu.


Pozdrawiamy:
Zespół Pobieraczek




Sorka ale to spisywałem druku.


Taka wiadomość pomogła w zupełności .


W to co piszesz /... nie uwierze ze tak sie stalo .. bo pewne sprawy oni maja w regulaminie ..
Dodatkowo cos bardzo krotka ta wypowiedz pobieraczka i od tak juz wywalili z bazy dane oraz wszystko anulowali - uwierze jak zobacze skan z pisma albo screen z @ ...
No ale Trudno chcecie wysyłajcie i poczekam az ktos sie wypowie co dostal chcialbym zobaczyc co oni odpisza kolejnym osobom :)
 
A zatem nie wierz ... ja problem rozwiązałem
 
ja to bym pojechał do tego pobieraczka z magnesami, bym się dostał do serwerowni i magnesem przejechał, to będą puste dyski :D :P
 
Już mi słów brakuje... Napisałam do nich tak jak polecał Pan Domilorda. Otrzymałam dzisiaj coś takiego:

Szanowna Pani,

Dziękujemy za wysłaną do nas wiadomość.

Informujemy, iż złożone przez Panią oświadczenie o odstąpieniu od zawartej ze spółką Eller Service umowy jest bezskuteczne, gdyż zostało złożone po terminie.

Spółka Eller Service działa na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002r.o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204). Przepisy powyższej ustawy stanowią podstawowe źródło wzajemnych praw i obowiązków stron związanych z wykonywaniem działalności polegających na świadczeniu i odbiorze usług drogą elektroniczną i stanowią lex specialis w stosunku do innych regulujących stosunki polegające na świadczeniu usług ustaw, w tym co wynika z brzmienia art. 11 ustawy w szczególności przepisów kodeksu cywilnego.

Art. 8 ust. 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną stanowi, iż usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną w sposób zgodny z regulaminem. Należy nadmienić, iż regulamin jest cały czas dostępny na stronie internetowej i każdy użytkownik przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy powinien zapoznać się z jego treścią. Zgodnie z § 4 Regulaminu regulującym sposób zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną umowa zostaje zawarta poprzez rejestrację danych potencjalnego usługobiorcy oraz faktyczne zlecenie realizacji usługi Usenet na wskazanej na stronie formularzu rejestracyjnym.

Wskazać należy, iż ani powyższy Regulamin, ani ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną nie zastrzegają dla ważności umowy ani formy pisemnej, ani tym bardziej pisemnego potwierdzenia jej istotnych elementów - zgodnie z treścią art. 2 pkt 4 ustawy świadczenie usługi drogą elektroniczną to wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość) poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.

Wobec powyższego podnoszony przez Panią argument dotyczący obowiązku potwierdzenia przez usługodawcę na piśmie informacji, o których mowa w art. 9 ust. 1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000, nr 22, poz. 271) jest bezpodstawny i nie znajduje uzasadnienia.

Należy zwrócić uwagę na fakt, iż zadaniem przepisów ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz 271 ze zm.) jest implementacja postanowień Dyrektywy 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie konsumentów w umowach zawieranych na odległość.
Z godnie z art. 5 Dyrektywy 97/7/WE przedsiębiorca jest zobowiązany dostarczyć potwierdzenie wymaganych informacji w formie pisemnej lub w taki sposób aby były one dostępne na innym trwałym materiale. Stanowi to wyraźne przeciwstawienie ulotnego sposobu przekazania tych samych informacji przed zawarciem umowy (np. telefonicznie) oraz po zawarciu umowy (na materiale trwale przechowującym informacje). Nacisk jest zatem położony na trwałość nośnika informacji, a nie na formę pisemną.

Nowelizacji ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny, dokonała korekty wykładni gramatycznej art. 9, gdyż zgodnie z argumentem a fortiori, skoro dla usług finansowych, przy których poziom ochrony konsumenta jest wyższy, (szerszy zakres informacji, dłuższy termin do odstąpienia od umowy, bezterminowe przedłużenie terminu do odstąpienia w braku potwierdzenia) dopuszcza się potwierdzenie na piśmie oraz innych , trwałych nośnikach, tym bardziej taki sposób potwierdzania jest adekwatny dla umów zawieranych drogą elektroniczną. W myśl postanowień ustawy za trwały nośnik informacji należy uznać twardy dysk komputera, w związku z czym za spełnienie obowiązku potwierdzenia informacji należy uznać udostępnienie informacji w postaci elektronicznej w taki sposób aby było możliwe zapisanie jej na twardym dysku konsumenta.

Ponadto wskazać należy, iż z natury stosunku prawnego, jakim jest świadczenie usług „Usenet”, wynika, że jego byt realizuje się poprzez dostęp do sieci Internet oraz posiadanie stacji roboczej (komputera) wyposażonego w system operacyjny, na którym możliwe jest użytkowanie udostępnianych na rynku programów komputerowych realizujących funkcję czytnika Usenet. Wobec powyższego sprzecznym z właściwością stosunku prawnego byłoby uzależnianie ważności takiej umowy od potwierdzania jej istotnych elementów usługobiorcy w tradycyjnej pisemnej formie. Wskazać należy, iż fakt zawarcia umowy z Eller Service został potwierdzony poprzez rejestrację i akceptację warunków Regulaminu, wobec czego nie było potrzeby ponownego ich przesyłania, tym razem w tradycyjnej formie pisemnej.

Powyższe stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, co potwierdza wypowiedź urzędnika UOKIK w audycji radiowej dostępnej pod adresem:
http://www.radiozet.pl/var/ezflow_site/storage/original/audio/20181b53704d6f5a26eb55990f9c9f6a.flv

W świetle powyższego, zgodnie z § 4 ust. 6 Regulaminu odstąpienie od umowy możliwe było tylko i wyłącznie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, a w chwili obecnej składanie przez Panią w tym zakresie oświadczeń nie wywołuje już zamierzonych przez Panią skutków prawnych.

W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z numerem 58 553 12 32.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Pobieraczek.pl

Co ja mam robić? Już mi ręce całkowicie opadły...
 
madamadlen napisał:
Już mi słów brakuje... Napisałam do nich tak jak polecał Pan Domilorda. Otrzymałam dzisiaj coś takiego:

Szanowna Pani,

Dziękujemy za wysłaną do nas wiadomość.

Informujemy, iż złożone przez Panią oświadczenie o odstąpieniu od zawartej ze spółką Eller Service umowy jest bezskuteczne, gdyż zostało złożone po terminie.


Co ja mam robić? Już mi ręce całkowicie opadły...

Jak to co?Nic.Ja im w zeszłym roku też napisałem podobne oświadczenie wysłane email,bodajże we wrześniu nie pamiętam dokładnie i mi odpisali dokładnie to samo.W styczniu dostałem od nich,tym razem pocztą zwykły list, kolejne standardowe pisemko czyli przed sądowe wezwanie do zapłaty które już lecę i płacę:D Nie mam zamiaru złodziejom i naciągaczom płacić.Czekam cierpliwie co będzie dalej.
 
Ja otrzymuje maile co 3 miechy i teraz pewnie w poniedziałek dostane list z którym będę mógł iść tylko do jednego miejsca (lub 2) na policję, albo do klozetu spuścić.

A interesuje was ile pobieraczek wyciął lasów na ten papier na którym piszą te wezwania?
Właśni przez takie coś nam dni na ziemi uciekają -.-
Ja nie rozumiem tego jak ten cały Jaworski co nas może cmoknąć wychodzi na ulice. Pewnie wszyscy pozdrawiają go środkowym palcem, o ile istnieje. :-D

Markof chyba teraz do ciebie maila napiszą bo mija 3 miesiące to będzie taki spam bo też takie coś wysłałem ale w październiku bodajże i w styczniu przyszło ("windykacja") i teraz pewnie też będę mógł z tego skorzystać bo to takie przydatne że nie muszę kupować papieru toaletowego :)
 
Ostatnia edycja:
madamadlen - słuchasz się niewłaściwych porad. Poczytaj , pomyśl , wyciągnij wnioski . Mała podpowiedż - akcja zawsze wywołuje kontrakcję .:cool:
 
Ja tez dostalem wezwanie do zaplaty !!! :D

Pozytywy: brak, no moze jedynie zastanawialem sie nad kupnem tej domeny bo stala sie bardzo popularna, moze ktos wie czy jest na sprzedaz ?:)

Negatywy: stracilem ze 1,5h zycia bo przyszlo mi czytac cale 28 stron tego tematu, ale przyznam czasami bylo naprawde zabawnie :)

zycze wszystkim, milej zabawy i powodzenia ! :)
 
o boże czemu władze nie zrobią z pobieraczkiem porządku, no co to jest?
 
spam, spam, spam, ja już nie wiem co robić z tym papierem od pobieraczka :( tyle tego przysyłają -.-
 
Powrót
Góra