Reklamacja - Sprzedawca nie odbiera paczki

  • Autor wątku Autor wątku 9V33J8pt
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
9

9V33J8pt

Nowy użytkownik
Dołączył
06.2014
Odpowiedzi
17
Witam.
Mam taki problem, jakiś czas kupiłem ładowarkę do baterii przez allegro.
Ładowarka nie działa, ustaliłem przez maila ze sprzedawcą że odeślę przesyłką ładowarke. Wysłałem, ale patrze na śledzenie paczki, paczka została powtórnie awizowana a sprzedawca nic. Napisałem tak więc do sprzedawcy, jednak żadnej odpowiedzi nie otrzymałem.

Chciałbym sie dowiedzieć jak wygląda prawo w takiej sytuacji, gdy sprzedawca unika odpowiedzialności i nie odbiera paczki ?
 
a) status stron (obydwu)
- Konsument (JA) - nabywał towar niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową od Przedsiębiorcy!
- Przedsiębiorca sprzedawał towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą

b) podstawy reklamacji
- reklamacja na podstawie Gwarancji

c) przy zakupach na aukcjach internetowych, określić typ
- Kup Teraz

d) wskazać daty
- zakupu przedmiotu/usługi 5.12.2013
- zauważanie danej wady 5.06.2014
- data złożenia reklamacji 5.06.2014
Tego samego dnia skontaktowałem się z Sprzedawcą który mi odpowiedział "proszę odesłać na reklamacje na nasz adres,
do przesyłki dołaczyć paragon i opis usterki "

e) przedmiot zakupu/sprzedaży - Ładowarka do baterii
 
Spróbuj zadzwonić.

Jeśli reklamowałeś z tytułu gwarancji, to "prawnie" warunki gwarancji określa gwarancja. W niej jest napisane co i jak.

Inne prawne opcje masz tu: Poradnik Konsumenta
 
Powrót
Góra