A
aga2102
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 01.2013
- Odpowiedzi
- 8
Witam,
Chciałabym uzyskac Wasza opinie w następującej sprawie. W lutym br. zamówiliśmy nowy samochód Volkswagen w salonie. Na zamówieniu (nie wiem czy to umowa, w nagłówku pisze zamówienie, podpisane jest przez obie strony) nie wpisano daty kiedy auto ma być do odbioru.Pozostało puste miejsce. Pani zapewniała ze da znać mailowo ile potrwa produkcja. Miało to być 2 miesiące. Po kilku dniach i naszym zapytaniu mailowym otrzymaliśmy informację mailem że produkcja potrwa 12 tygodni. Auta nie ma do dziś. Zero informacji od dealera. Twierdzą że nic nie wiedzą o aucie na razie bo pandemia. Pan w salonie twierdzi że nie możemy zrezygnowac z zamówienia. Czy ma rację? Została wpłacona zaliczka 2000 zl. W zamówieniu nie ma nic na temat rezygnacji ani jej skutków. Doradźcie co w tej sytuacji zrobić. Nie można czekać w nieskończoność a najgorsze ze nie ma żadnych konkretnych informacji.
Chciałabym uzyskac Wasza opinie w następującej sprawie. W lutym br. zamówiliśmy nowy samochód Volkswagen w salonie. Na zamówieniu (nie wiem czy to umowa, w nagłówku pisze zamówienie, podpisane jest przez obie strony) nie wpisano daty kiedy auto ma być do odbioru.Pozostało puste miejsce. Pani zapewniała ze da znać mailowo ile potrwa produkcja. Miało to być 2 miesiące. Po kilku dniach i naszym zapytaniu mailowym otrzymaliśmy informację mailem że produkcja potrwa 12 tygodni. Auta nie ma do dziś. Zero informacji od dealera. Twierdzą że nic nie wiedzą o aucie na razie bo pandemia. Pan w salonie twierdzi że nie możemy zrezygnowac z zamówienia. Czy ma rację? Została wpłacona zaliczka 2000 zl. W zamówieniu nie ma nic na temat rezygnacji ani jej skutków. Doradźcie co w tej sytuacji zrobić. Nie można czekać w nieskończoność a najgorsze ze nie ma żadnych konkretnych informacji.