Windykacja DTP - dług, którego nie powinno być

• Autor wątku Autor wątku Fenelon
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
F

Fenelon

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
12
Witam.
Mam pewien problem z firmą DTP (Debt Trading Partners Sp. z o.o.), którzy próbują ściągnąć ode mnie jakiś dług, którego nie miałem. Dodam, że jestem niepracującym studentem.Przedstawie całą historię od początku.