*** - niemiecka firma problem

Status
Ten wątek został zamknięty.
nie masz co się martwić ja wczoraj wypowiedziałem umowę i dostałem dzisiaj pozytywną odpowiedz że moje członkostwo premium konczy sie 11.10.2010.Nie wiem może mi się udało ale zobaczymy jak to z końcem miesiąca będzie wyglądało.To mnie nauczy że warto czytać takie fora i regulaminy zanim gdzieś się zarejstruje .
 
jak by nie patrzec to edarling ma dziury w stronie przez co mozna w inny sposob nawiazac konakt z osoba mianowicie chodzi o to ze jesli jakas laska zada ci 5 pytan to w kazdym pytaniu mozesz wpisac wlasna odopowiedz wiec mozna podac nr kom email gg skype itp :) takze laska ktora bedzie sprawdzac jakie wybrales odpowiedzi raczej nie powinna przeoczyc nr kom czy gg w przykladzie :)
 
Witam. Podobnie jak większość zacząłem przygodę z premium 8 września wysłałem wypowiedzenie tak jak mają to w regulaminie na 3 adresy e-mail , zmieściłem się w 14 dniowy okresie wypowiedzenie i cisza do dzisiaj.Mam zamiar jakieś przypomnienie do nich wysłać tylko nie wiem czy to przyniesie jakiś skutek.Mam nadzieje że ktoś sie do mnie odezwie w końcu.Pozdrawiam wszystkich:)
 
Witam. Podobnie jak większość zacząłem przygodę z premium 8 września wysłałem wypowiedzenie tak jak mają to w regulaminie na 3 adresy e-mail , zmieściłem się w 14 dniowy okresie wypowiedzenie i cisza do dzisiaj.Mam zamiar jakieś przypomnienie do nich wysłać tylko nie wiem czy to przyniesie jakiś skutek.Mam nadzieje że ktoś sie do mnie odezwie w końcu.Pozdrawiam wszystkich:)

info@edarling <---------- tu wysylasz i nie ma problemu
 
A ja czekam na jakąkolwiek odpowiedz od nich juz prawie 2 tygodnie. Dodam iż wysłałem wypowiedzenie podjąc email i login, a później także wypełniając ich druczek-nie podałem rzecz jasna adresu zamieszkania bo to było opcjonalnie. Wysłałem je na wszystkie możłiwe ich adresy e-mail i nic zachowując 14 dniowy okres wypowiedzenia. Nie wiem wiec w jaki sposób oni działają ze jedni dostaja odpowiedz na drugi dzień a inni nie maja ani slowa po prawie 2 tygodniach od momentu wysłania wypowiedzenia. Zaczyna mnie to denerwować:(
 
wez wydrukuj ich wypowiedzenie wypelnij zeskanoj i wyslij do nich na ten adres info@edarling.pl mi tak po 1 dniu odpowiedzili i dzis od wczoraj nie mam konta premium :) moze mi odrazu odpowiedzieli dlatego ze nie mieszkam w polsce a w anglii i podawalem angielski adres zamieszkania hmm niewiem w kazdym razie juz mam z nimi spokoj
 
To masz szczęście przeskanowałem to i załączyłem w e-mailu , do rzecznika praw konsumenta może warto zawitać jak nie odpiszą.Sam nie wiem, a jak co to tylko sądy zostają ale wydaje mi sie że tak źle nie będzie.Przesadzam trochę ale mam mieszane myśli ,jaki to człowiek jest głupi i naiwny.Będę miał nauczkę na całe życie.Zazdroszczę wszystkim którzy mogą spać już spokojnie.
 
Witaj Tomek,
dziękujemy za wiadomość.

Otrzymaliśmy Twoją rezygnację z korzystania z naszego serwisu. Zgodnie z życzeniem Twoje Członkostwo Premium wygasa w dniu 11.10.2010.

Jest nam niezmiernie przykro z powodu Twojej decyzji. Jednocześnie pragniemy zapytać o powody Twojej rezygnacji z Członkostwa Premium w naszym serwisie. Czy znalazłeś już idealną Partnerkę? Jeśli tak, to gratulujemy serdecznie i cieszymy się razem Tobą. Opowiedz nam swoją historię w krótkim mailu i prześlij na adres historiemilosne@edarling.pl !

Jeśli masz uwagi, sugestie bądź zastrzeżenia odnośnie naszego serwisu, nie wahaj się nimi z nami podzielić. Będziemy wdzięczni za krótki e-mail z Twoimi uwagami.

Oczywiście możesz nadal używać wszystkich funkcji oraz narzędzi Członkostwa Podstawowego oraz w razie zmiany decyzji w każdej chwili powrócić do Członkostwa Premium, aby :hahahaa udało się
 
wez wydrukuj ich wypowiedzenie wypelnij zeskanoj i wyslij do nich na ten adres info@edarling.pl mi tak po 1 dniu odpowiedzili i dzis od wczoraj nie mam konta premium :) moze mi odrazu odpowiedzieli dlatego ze nie mieszkam w polsce a w anglii i podawalem angielski adres zamieszkania hmm niewiem w kazdym razie juz mam z nimi spokoj[/QUO

Zrobilemm jak mowisz-wypelnilem zapisalem w pdf i wyslalem na wszystkie mozliwe adresy i nic, o tym przeciez pisalem. Chyba nie bede wypelnial recznie tego arkusza:)
 
Witaj Tomek,
dziękujemy za wiadomość.

Otrzymaliśmy Twoją rezygnację z korzystania z naszego serwisu. Zgodnie z życzeniem Twoje Członkostwo Premium wygasa w dniu 11.10.2010.

Jest nam niezmiernie przykro z powodu Twojej decyzji. Jednocześnie pragniemy zapytać o powody Twojej rezygnacji z Członkostwa Premium w naszym serwisie. Czy znalazłeś już idealną Partnerkę? Jeśli tak, to gratulujemy serdecznie i cieszymy się razem Tobą. Opowiedz nam swoją historię w krótkim mailu i prześlij na adres historiemilosne@edarling.pl !

Jeśli masz uwagi, sugestie bądź zastrzeżenia odnośnie naszego serwisu, nie wahaj się nimi z nami podzielić. Będziemy wdzięczni za krótki e-mail z Twoimi uwagami.

Oczywiście możesz nadal używać wszystkich funkcji oraz narzędzi Członkostwa Podstawowego oraz w razie zmiany decyzji w każdej chwili powrócić do Członkostwa Premium, aby :hahahaa udało się

Jak długo czekales na odppwiedz?
 
wez wydrukuj ich wypowiedzenie wypelnij zeskanoj i wyslij do nich na ten adres info@edarling.pl mi tak po 1 dniu odpowiedzili i dzis od wczoraj nie mam konta premium :) moze mi odrazu odpowiedzieli dlatego ze nie mieszkam w polsce a w anglii i podawalem angielski adres zamieszkania hmm niewiem w kazdym razie juz mam z nimi spokoj[/QUO

Zrobilemm jak mowisz-wypelnilem zapisalem w pdf i wyslalem na wszystkie mozliwe adresy i nic, o tym przeciez pisalem. Chyba nie bede wypelnial recznie tego arkusza:)

ja to recznie pisalem w wlasnorecznym podpisem
 
Wielu z was pisze, ze zlikwidowano wam Czlonkostwo Premium na podstawie zwyklego emaila. Wystarczylo podac tylko email nazwisko i haslo, zresztą jest to napisane w ich regulaminie. Widac iz jednak lekcewaza teraz takie wypowiedzenia.
 
nie podawałem swoich danych ,i ty także lepiej tego nie rób .zrobiłem jak na załączniku niżej


Jako właściciel konta na portalu eDarling.pl wypowiadam Członkostwo

Premium i rezygnuję ze wszystkich praw z nim związanych.

login: xxxxxx czyli e-mail
hasło: xxxx
 
wysłałem im dwa wypowiedzenia ,tak dla pewności na ten sam adres jaki podali w regulaminie
i dwa razy wysłali mi odpowiedz o zakończeniu konta premium musiałem popaść w dobry czas że tak szybko dali odp.Swoją drogą muszą mieć tam dobry burdel ,wiec nie martw sie ty również dostaniesz odp.pozdr
 
Mam wrażenie, że cały problem leży w tym niezbyt jasno napisanym regulaminie. Na stronie piszą, że członkostwo Premium przedłuża się automatycznie- ale to nie jest prawda. W mailu od szefowej działu d/s kontaktu z klientami ( a dodam, że odpisali mi dopiero po upływie tygodnia z okładem!!!!!!!!!!!)wiem, że jest to możliwe tylko w przypadku płatności kartą kredytową i tylko gdy sami zadeklarujemy, że chcemy takiego automatycznego przedłużenia. Po co więc ten mylny i niepokojący komunikat na stronie portalu?
Ponadto nie wiem w jaki sposób oni liczą okresy trwania tego premium - moje premium aktywowane 9 sierpnia na miesiąc wygasło dopiero 15 września- tego dnia też dostałam mail z propozycją jego reaktywowania- z którego, biorąc pod uwagę ich ogólne funkcjonowanie, nie mam zamiaru skorzystać:)
 
Status
Ten wątek został zamknięty.
Powrót
Góra